Ansa vuoristossa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedättekö tarinan Ansa vuoristossa (Käsikirjoitus: Abramo Barosso, Piirrokset: Giovan Battista Carpi, AAT (Aku Ankan taskukirja) 107 (Olympialaisten aika))? Se on minusta hyvä kun se on Meksikossa. Niin Mexicánoa! Jos et ole lukenut sitä, paljastan, että Aku, Roope ja Hannu ovat Meksikossa, Da Pepen kaupungissa ja tarinassa ei ole siéstaa eikä fiéstaa! Jos olet lukenut, kommentoi! Sana on vapaa!

Pidä fiésta ja sen jälkeen siésta!

Kommentit (10)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En ole lukenut mutta pitää varmaan käydä heti uuden vuoden jälkeen ostamassa taskari 107 jotta voin lukea sen. Toivottavasti se on tosi hyvä tarina.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Mä luin sen vähän aikaa sitten, mutta ei se musta mikään kovin hyvä ollut, mutta kumminkin tyydyttävän annan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Olen lukenut, ihan hyvä oli, silti hieman vaisuhko. Kuuluu kuitenkin nipin napin niiden tarnoiden ryhmään, jotka voi lukea aina uudestaan ja uudestaan. Arvosana: 8½

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielstäni ihan hyvä tarina, en ole lukenut sitä pitkään aikaan. Luin sen jo joskus 3 vuotta sitten. Tarinassa on ihan hyvä juoni, ei mikään kopioitu. Sarjassa on huonoa, että Hannukin on tungettu mukaan typerine onnenkantamoisineen. Lopussa kun löytää sen kultaruukun kaktuksesta. Piirrostyyli on mainiota, ja hivenen vanhanaikaista. Olen aina pitänyt Giovan Battista Carpin piirroksista. Varsinkin Taikaviitoista. On todella mukava lukea noita vanhoja taskareita, juuri tuollaisten tarinoiden ansiosta.

Vierailija

En muista siitä tarinasta paljoakaan, mutta muistan sen verran, etten paljon oikein tykännyt siitä. Arvosana 6.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat