Kerääkö ketään postimerkkejä??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en tiedä kuuluko tämä aihe Keräily vai pulina palstalle mutta kuitenkin.Haluaisin tietää kerääkö ketään muu postimerkkejä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

hups! unohdin vielä että jos keräätte tai ollette keräänneet niin mitä aihealuetta siis esim. suomen postimerkkejä , autoja ,laivoja.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä alotin tässä n.kuukaus sitte ja mä en kerää mitään tiettyä paitsi että mulle on kertyny aika paljo hyönteis merkkej.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

lillen kirjoitti:en tiedä kuuluko tämä aihe Keräily vai pulina palstalle mutta kuitenkin.

KÄÄK! Otetaan luulot nyt pois. KAIKKI DISNEYYN KUULU_MATON_ LÖPINÄ KUULUU PULINAT-FORRUMIIN, ei minnekään muualle, vaan PULINOIHIN. Laitot siis oikeaan paikkaan mikä on hyvä juttu;).

Itse en postimerkkejä keräile.

Vierailija

Mä kerään eläinaiheisia mutta tooodella harmittavaa on se kun niinkuin joku jo sanoi että yhä harvempi alle 18v keräilee.

Vierailija

Minä en keräile postimerkkejä, koska en jaksaisi asetella niitä mihinkään kirjaan, ja sitten vielä pitäisi ehtiä ihaillakin niitä... ei onnistuisi. :D

Vierailija

__Aku Ankka___ KIrjoitti: Mä alotin tässä n.kuukaus sitte ja mä en kerää mitään tiettyä paitsi että mulle on kertyny aika paljo hyönteis merkkej.

Itse olen jo kerännyt kokonaisen vuoden .Sääli ettei ole tällä hetkellä paljon lapsia tai alle 18v jotka kerää postimerkkejä

tai en oikeen tiedä mutta täällä päin Suomea missä minä asun niin luulisin että ei vaikka en ole varma.

Vierailija

Miika kirjoitti:Oon kerännyt suomalaisia, mulla on Aku Ankka merkkejä.

mä myös mulla on kaikenlaisia postimerkkejä Tarkka määrä on n. 392! mun kaverilla Amandalla on reilusti yli 1000!!!!!!!!!

Vierailija

MillaMagia8 Kirjoitti: Minä en keräile postimerkkejä, koska en jaksaisi asetella niitä mihinkään kirjaan, ja sitten vielä pitäisi ehtiä ihaillakin niitä... ei onnistuisi.

kyllä se vie aikaa katsella ja laittaa ne järjestykseen jne. mutta kyllä se minun mielestäni on hauskaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat