Kenellä on mitäkin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tulin äsken katsomaan mikä on tilanne foorumeilla ja huomasin, että sarjat kohdassa oli kolme topicia. Jokainen niistä kuului näin "kenellä on ...(ja joku taskukirja)". Nythän on niin, että ei jokaisesta erinäisestä kirjasta tai lehdestä tarvitse kysyä kenellä muulla se on. Tai siitä ei ainakaan tarvitsisi tehdä omaa topiciaan, joten ajattelin pistää näin, että tässä topicissa ihmiset saisivat kysellä toisten omistamista kirjoista ja julkaisuista. Itse voisin aloittaa kysymällä:

Kenellä on Kari Korhosen kovakantinen kirja Naurettavat Naapurit?

Kommentit (15)

Vierailija

Minulta ei taida löytyä noista mitään. Minulla ei siis ole Naurettavat naapurit kirjaa, eikä AATK 107 eikä myöskään Aikakone 6. Harmi! (Tuon taskarin kyllä hankin kirpparilta!)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On kyllä ihan järkevä topic, verrattuna niihin "Onko kellään sitä ja tätä"-topicceihin. Kuitenkaan mikään tällainen ei olisi ihan pakollinen, onhan kuitenkin jo jonkunlainen "Omistamasi ankkajulkaisut"-topic. No, ihan hyvä kuitenkin. :)

Omistan kaikki edellämainituista Ankkajulkaisuista. Nyt pistän muutaman vähän harvinaisemman, niin katsotaan, ketkä omistavat/omistaako kukaan niitä, tai yhtä edes niistä?

- Reklaami-Ankka 2006

- Volkswagen-erikoisnumero 2008

- Kadonneen Kirjaston Vartijat 1.p

- Lukulahja 2005

- Nahkakantinen ja nimmaroitu Ankantekijät 4

Itse nuo omistan, mutta kysyn nyt, omistaako kukaan muu? :)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Omistan tuon Lukulahjan ja Kadonneen kirjaston vartijat (uusin painos) aion ostaa hetikohta uudenvuoden jälkeen.

Ken omistaa taskarin 75 (Banaanipotku)? Itse omistan 1. ja 3. painoksen.

Vierailija

Mäkin laitan Akuhullun lailla pari harvinaisempaa.

Kenellä on vuoden 1968 Joulumanteli? Itelläni on

Kenellä on AATK 13 alkuperäisenä ja sinä painoksena jonka liimaus ja paperin laatu on huonoa? Itselläni on se, ja se on vielä hyväkuntoinen verrattuna minkälaisia on tarjolla

Ja vielä kysyisin, kuinka monella on Carl Barksin Joulu 1 ja 2 kotelossa alkuperäisenä, sillä olen lukenut että siitä olisi tullut jo toinen painos.

Voisin tässä samalla myös kertoa, että kesän tienoilla on tulossa ekasta teemataskarista uusintapainos.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kyllähän Kolmoset löytyy.

Kenellä on muuten tämä Näköispatsas kovakantisena versiona? Minulta löytyy vain Rantalejona Kovakantisen versiona.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Joo, hyvä että tuli tällainen topic. Koko ajan näkee, että uusia topiceja tehdään juuri, että kenellä on jotakin.

Ei löydy Naurettavia naapureita, mutta kyllä haluaisin ja tulen sen ostamaan jossain vaiheessa, nähkääs kun pidän aika paljon Korhosen sarjoista.

AATK 107 löytyy, mutta aikakoneita en omista yhtään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat