matka maan keskipisteeseen.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kenellä on 3d leffa matka maan keskipisteeseen. katsoin sen kaverilla ja se ei näyttänyt yhtään 3d. minulla oli lasit ja se oli kakkos levy eli 3d entä teist kertokaa leffateattereissa se kyllä näytti aidolta ainakin monet sanoo.

Kommentit (8)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tiesitkös, .:THUNDER DRAGON:., mitä ajattelin ensimmäisenä kun näin tämän keskustelun? No, minäpä kerron, ajattelin tietenkin että "Ei VOI olla totta!!" Nimittäin oletko ikinä kuullut kenenkään sanovan että turhia topicceja ei saa tehdä?? Näköjään et jostain ihmeellisestä syystä ole kuullut sellaisesta tai sitten et vain millään tahdo uskoa: Ei turhia topicceja! Ei turhia topicceja! jne. Tämä on nimittäin juuri sellainen turha, erittäin turha topic, eli siis keskustelu. Oikean foorumin idea on se topiccien ja viestien määrän suhteen se, että vähän topicceja ja paljon viestejä per topic, mutta täällä se on juuri päinvastoin eli paljon topicceja ja vähän viestejä per topic. Tällaisia kysymyksiä, joista nytkin olet tämän keskustelun tehnyt varten on topic nimeltä Off topic. Sinne siis kaikki tällaiset pikku-topicit, jotka itsenäisinä ovat liian suppeita. Eli älä hei tee tälläisiä pieniä ja turhia topicceja, sillä ne sotkevat vaan sivuston eivätkä "palvele" ketään käyttäjää. Älä ota tästä "nokkiisi" kuten monesti sanotaan, mutta näin se foorum-homma vaan menee (ainakin pääpiirteittäin) miten sanoin. Perusteellisemmin saat kuulla varmasti ainakin Wonderlustilta ainakin mikäli haluat.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Tuohan on ihan turha topic.Etkö tiedä, että tuo on ihan pikkuasia. Pulinoissa ei kirjoiteta pikkuasioista! Ethän ottanut nokkiisi niin kuin Donald-91 sanoi. Ei millään pahalla .:THUNDER DRAGON:.

Vierailija

minulle on sanottu monta kertaa että pikkuasiat ja asiat jotka ei liity millään tavalla ankkalinnaan pulinoihin. ja mikä ihmenn off topic en oo ikin kuullukkaa

Vierailija

.:THUNDER DRAGON:. kirjoitti:minulle on sanottu monta kertaa että pikkuasiat ja asiat jotka ei liity millään tavalla ankkalinnaan pulinoihin. ja mikä ihmenn off topic en oo ikin kuullukkaa

off-topic on Rosa4tehwinin teekemä topic jonne saa laittaa kaikki pikkuasiat

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat