Miksi Belles of Klondike on niin arvokas?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Niin, eli miksi juuri tämä on niin arvokas. Minä olen imetellyt sitä jo pitkään, miksi ei Gifts for Schaktown ole yhtä arvokas tai Blizzard Night. Miksi juuri tämä on niin arvokas?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kommentit (2)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

En tiedä. Kyseisessä maalauksessahan ovat Roope Ankka,ja Kultu Kimallus, vaikka ensisilmäyksellä saattaa näyttääkin, että tässä maalauksessa on tuiki tuntemattomia henkilöitä. Barks taisi vain vähän muokata näitä hahmoja, ja näyttää lukijoille minkälaisia nämä kaksi olisivat pienellä muokkauksella. Roope ei ole kuvassa niin ärtyisä kuin pitäisi, ja Kultukaan ei näytä olevan samanlainen..

Kuva on myös hauska, ja tästä syystä tämä on varmaan niin arvokas.

Nobody' s spending fool, taas on kuva, jossa Roope on aitoimmillaan nuorena. Vihainen ilme kasvoissa, ja Kultua ei taida olla ollenkaan..

Jos näitä kuvia verrataan toisiinsa huomaa, että jälkimmäinen kuva, ei ole varsinkaan niin arvokas, kuin tämä Belles of the Klondike, jossa Barks on muokannut Roopea, ainakin jos oikein tämän kuvan ulkonäköä muistan.

Mielestäni Belles of the Klondike ei ole kuitenkaan niin arvokas kuin pitäisi. Jos verrataan Barksin Kultainen Kypärä-maalaukseen, hinnan pitäisi olla roimasti ali.

Tätä olen minäkin joskus ihmetellyt, mutta eiköhän joku alansatietävä henkilö vielä siitä meille kerro. Jos kertoo? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat