oliko elokuva Wall e hyvä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oikeastaan minun mielestäni se oli hyvä elokuva vaikka joissain kohdissa aika tylsä. Entä teidän mielestä? Ei ole pakko vastata.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

muumipikko kirjoitti:Eikö kukaan voisi vastata? Olen odottanut jo pitkään. Bliis...

Minulla on sama tunne joskus. Kirjoitin 2 päivää sitten Wall-e -artikkelin (eihän ole väliä jos tulee samoja artikkeleita) ja vain 1 vastasi ja hänkin seuraavana päivänä... Huoh...

Vierailija

Sori jos tämä topic on jo esitetty,sillä en tiennyt siitä mitään. Minäkin kyllä haluaisin sellasen koneen tänne josta puhutaan akuankan-nettisivuilla ,josta voisi kattoo onko tämä topic jo esitetty.

Vierailija

En ole nähnyt sitä elokuvaa, eikä se oikein kiinnosta minua, vaikka varmasti on ihan hyvä elokuva. Vastauksia ei saa pyytää noin : "vastatkaa. miksi kukaan ei vastaa." Vaikka kukaan ei olisi vastannut ja oisit odottanut jo päivän.

Vierailija

mä katoin sen ensi ilta jutun... se oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hauska mut joskus vähä tylsä...

ps: tiiän tunteen ei munkaa juttuihin vastata jos vastataan nii ne on sellassii et "taas tälläne turha plää plää plää..."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat