miksi wall e elokuvassa ei puhuta ensimmäiseen puoleen tuntiin ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin miksi wall e elokuvassa ei puhuta ensimmäiseen puoleen tuntiin?

Kommentit (15)

Vierailija

Enpä kyllä yhtään tiiä, kun en ole sitä leffaakaan nähnyt...

Ja tosiaan, olisit kysynyt tuota siinä yleisessä Wall-e -topicissa.

Vierailija

Mikset voinut kysyä tätä jo olemassa olevassa Wall-e keskustelussa?

Tää jos mikä o turha aihe.

Wall-e on robo ei tartte löpistäkään. Leffa oli hauska.

Vierailija

adz kirjoitti:Mikset voinut kysyä tätä jo olemassa olevassa Wall-e keskustelussa?<br />

Tää jos mikä o turha aihe.<br />

Wall-e on robo ei tartte löpistäkään. Leffa oli hauska.

Niinpä.... Turha topic. En ole katsonut elokuvaa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Vähän Turha topicci tosiaan ku oli jo se Wall-e keskustelu... ja Wall-e on robootti, ei ihminen, Robo jokaei nyt vaan puhu.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

no siks ku ne on roboja,nyt ku oon vastauksen kertonut niin laita tämä topic lukkoon!ihan tysä ja turha topic:(:(:(:(:(:(:(:(:(

~Akufaneista Akuin~

T:Akufani733

Vierailija

Ddgeriduu, älä nosta kaksi vuotta vanhoja topiceja, jossa niissä ei ole järjen häivääkään. Tämän topicin voi ihan mielellään pistää lukkoon.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Aika turha topic. Joku täällä oli oikeassa, tämän kysymyksen olisi mieluiten voinut laittaa siihen Wall-e topiciin tai off-topiciin:I

Miettikää tarkasti, mitä topiceja teette, ettei tule lisää turhia topiceja!

-Henrietta Hanhi, uutta verta jo vuodesta 2011-

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Älkää nyt jokainen viitsikö tulla pistämään tänne samanlaista asiaa. Joo, oon samaa mieltä, että tää kuuluu sinne ja aika turha topic, vois pistää lukkoon. Vanha topic eikä tälläisiä pitäis nostella. Tässäkin topicissa on vaan pelkkiä turha topic viestejä, jotka on pelkkää spämmiä, riittää kun yksi perustelee sen miksi topic on turha ja missä sitä mahdollisesti pystyy jatkamaan? Muut voivat vain olla hiljaa, jos eivät mitään uutta sanottavaa keksi.

Kysyjä sai jo tuolloin vuoden 2008 viimeisenä päivänä vastauksen kysymykseen eli tämä topic olisi jo silloin pitänyt lyödä lukkoon. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan eli nyt jos vielä löytyy keskustelua aiheesta jatkukoon se täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/2/ketju/19/wall_e/viesti/161/wal...

Niin ja SuperKallelle linkki Wall-e: stä kertovaan Akupedia artikkeliin niin tiedät mistä on kyse. http://www.akuankka.fi/akupedia/1066/wall_e_elokuva_#1066

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat