pitäisikö mikin lähteä akuankasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun mielestäni kyllä entä teidän mielestä

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Disneyland kirjoitti:Minun mielestä Mikki ei saisi missään nimessä lähteä, sillä tykkään välillä lukea jännittäviä Mikki-sarjoja.

mä oon samaa mieltä kun Disneyland

Vierailija

Ei kai siinä nyt mitään järkeä olisi, jos Mikki potkittaisiin pellolle, huh? Hänhän on Disneyn "legenda", wanha hahmo ja todella tunnettu. Näin ollen Mikki ei niin vain Akkarista katoa.

Vierailija

Aku ankka muuttuisi sen jälkeen tylsäksi. Pelkät ankka-tarinat alkaisivat tulla korvasta ulos ja lopuksi kiinnostus voisi ehkä lopahtaa koko lehteen.

Vierailija

Kyllä pitäisi! Aku Ankassa pitäisi olla tarinoita vain Akusta,tupusta,hupusta ja lupusta sekä muista Akun läheisistä.Ja niille jotka ovat Mikki Hiiri faneja eikö voisi perustaa oman lehden nimeltä Mikki Hiiri ihan niin kuin on Roope-setä ja Iines.Mutta tämä on vain minun mielipide!!

Vierailija

ajattele ny vähä jos mikki poistuist aku ankast nii joillekki se ois epistä vaikka ite en tykkääkkää mikistä nii varmaa 20 prossaa lukioist tykkää enemmään mikist ku akusta eli ei pitäis potkii mikkiä pihalle

Vierailija

Miksi Mikin muka pitäisi lähteä. olisiko kivaa jos sinä alkaisit kirjoittaa sarjakuvia ja sitten joku tulisi ja sanoisi,-Joo toi sun sarjikses päähenkilö on ihan surkee poista se.

Vierailija

Ei todellakaan! Vaikka en Mikistä tykkää paljon niin ei pitäisi lähteä. Jotkut tykkäävät siitä enemmän kuin Akusta, niin ei se olisi niille reilua. Ja itsekin tykkään välillä lukea Mikki tarinoita. Ostin mini-taskari 5, jossa on vaan pelkkää Mikkiä, koska minusta on hauska välillä lukea Mikki tarinoita, eikä pelkkää Akua.

Vierailija

Sori tuplapostaus, mutta pitikö tähän aiheeseen vastata. En näe alkuviestissä enkä otsikossa kysymysmerkkiä. Voisit käyttää isoja alkukirjaimia, pisteitä, pilkkuja ja muita merkkejä, niin kuin kysymysmerkkiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat