Kansikuva äänestys 2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä oli vuoden 2008 paras kansi? Minun mielestä N:o 27 - Takaisin Klondikeen-kansi oli paras.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Yu-Gi-Oh! kirjoitti:Mikä oli vuoden 2008 paras kansi? Minun mielestä N:o 27 - Takaisin Klondikeen-kansi oli paras.

oon samaa mieltä !

Vierailija

Yu-Gi-Oh! kirjoitti:Minun ääneni ainakin menee numero 27 - kannelle.

Niin munkin, sillä se on musta hieno kansi, ja kuten jo joku sanoi, olis hauska saada se julisteena. Ja olishan hauskaa että jonkun muun kuin Rosan tekemä kansi voittaisi, ja tänä vuonna se ei ollut musta mikään kovin hieno.

Vierailija

Mä kävin juuri äsken äänestämässä. Mun mielestä se numero 30 kansi oli paras koska se oli niin hauska. :)

Vierailija

Mielestäni 17/2008. Veikkaan kuitenkin et se Don Rosan kansi voittaa kuten aina... Vaikken itse siitä kannesta pidäkään. :D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Nuno kirjoitti:Minä äänestin kantta numero 29. Ihana saada sellainen julisteena. Tulee ihan kesä mieleen. : D

Hienoa Nuno! Äänestin samaa kantta. Lisää ääniä 29:lle! Ja tarkoitat kai, että OLISI ihana saada sellainen julisteena, koska ei se vielä ole varmistunut. ; ).

A.N.K.K.A kirjoitti: Rosan kansi ei ollut mielestäni tänä vuonna kovin hyvä

Minun mielestäni Rosan kansi oli jälleen teknisesti, yksityiskohdiltaan ja tarkkuudeltaan selvästi ylitse muiden, mutta tällä kertaa kannatin numeron 29 kantta.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Noo, josko kunnolla vastaisin sitten kun tulee A.A. nro. 1.<br />

Siinä kun näkee ne kaikki, niin on helpompi päättää. <br />

Tuo Takaisin Klondikeen-numeron kansi on kyllä vahva ehdokas, luulisin niin.

Etkö ole vielä saanut AA 1/09? Minä sain sen jo 31.12.08.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole minäkään vielä lehteä saanut. Ehkä huomenna tulee, ainakin toivon niin. Viime vuonna oli todella monta hyvää kantta. Ehkä ääneni menee Taikaviitta-saagan avauslehden kannelle. Tälle Giorgio Cavazzanon kuvalle. Toinen vahva ehdokas on tuo Rosan Auringon Poika, mutta vaihteluksi olisi ihan kiva saada jotakin muutakin kuin Rosaa.

Vierailija

Ääneni meni Cavazzanon piirtämälle Taikaviitta-saagan avauskannelle. Luulen, että Rosa-kansi voittaa jälleen vaikken sitä toivokaan. On nimittäin Rosan julisteita tullut jo liian monena vuotena. Jotain vaihtelua toivoisin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat