Hyvää Uutta Vuotta!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hyvää Uutta Vuotta Akun Ankan lukijoille ja sivuja käyttäville!

Kommentit (9)

Vierailija

SUPER-FANI kirjoitti:samoin oliko muuten komeita raketteja teillä päin

jep kyllä oli :) Hyvää vuotta vaan kaikelle

Vierailija

Ei kai sillä nyt mitään väliä oo minne sen laittaa? Jos häirittee nii ei vastaa...Oli ihan hienoja raketteja vaikka olisivat voineet olla parempiakin. :)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Donaldinho- kirjoitti:Ei kai sillä nyt mitään väliä oo minne sen laittaa? Jos häirittee nii ei vastaa...

Se EI ole noin simppeliä, kyllä sillä on väliä. JOKAISESTA PIKKUASIASTA EI TARVITSE TEHDÄ OMAA KESKUSTELUA. Muista tuo. "Jos häirittee nii ei vastaa..." Joo-o, tuoKAAN ei ole noin simppeliä, pitää muistuttaa joitain taliaivoja. Nyt tuli lyhyt valitus kun tulin just reissusta ja oon väsynyt, mutta pitää kai mun vastata aiheeseenkin ettei herra/neiti Täydellinen vedä herneitä nenään.

Eli kiitosta vaan, mutta se ei ole Uusi Vuosi, vaan uusi vuosi. No kuitenkin... raketteja en nähnyt eikä kiinnostakaan.. ihmiset ampui 40 miljuunaa euroa taivaalle, yippee..! Joo-o..

Vierailija

Hyvää uutta vuotta! Kuitenkin olisit voinut kirjoittaa off-topiciin. Ei jokaisesta pikkuasiasta tarvitse tehdä omaa topicia.

Vierailija

Kiitti, kiitti, mutta olen samaa mieltä kuin hantsus. Eli off-topiciin, sinne itsekin laitoin oman Uuden vuoden toivotuksen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat