Tietääkö kukaan Noel Van Hornia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tietääkö kukaan Noel Van Hornia?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tiedän, Noel Van Horn s. 6. kesäkuuta 1968 jonka isä William Van Horn on myös Disneyn sarjakuvataiteilija. Noel eroaa isästään siksi, että hän piirtää useimmiten Mikki Hiirtä. Noel alkoi piirtää 1990-luvulla.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

KÄÄK! Jo on topic järjellä tehty. Olisit saman tien voinut tehdä "Noel Van Horn"-topicin, joka kattaa kaiken Noeliin liittyvän.

Tiedänhän minä N. Van Hornin. Maailman 3. huonoin piirtäjän kuvatus.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Tiedän kyllä, se on ihan yhtä huono piirtäjä/käsikirjoittaja kuin isänsäkin.

Totta töriset. Surkeita piirtäjiä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Totta kai mä Noelin tiiän ja mun mielestä se on ihan ok piirtäjä, ei huono mutta ei hyväkään.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

noel on surkea tarinan keksijä mä en edes tunne koko heppua mutta haluan sanoa että vois kyllä piirtää paremmin

Vierailija

Tiedänhän hänet, mutta kyllä hänen isänsä on paljon parempi. Hänen sarjansa ovat aika erikoisia ja hänen piirtotyylinsä tunnistaa kyllä helposti.

PS. Onko Noel van Horn Hollantilainen? En oo sattunut huomaamaan mistä maasta hän on kotoisin, mutta ihan kuin olisin joskus kuullut että hän on Hollantilainen.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

A.N.K.K.A kirjoitti:PS. Onko Noel van Horn Hollantilainen? En oo sattunut huomaamaan mistä maasta hän on kotoisin, mutta ihan kuin olisin joskus kuullut että hän on Hollantilainen.

William on kanadankki (ennen kuin meni naimisiin jenkki), joten varmaan Noelkin on kanadalainen. Perustuu arvaukseen. Mistäs se Hollanti tähän ilmestyi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat