Oletko osallistunut Galleriaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen useaankin kertaan :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen lähettänyt mutta kaksi piirrosta ei ole julkaistu.

Se että moni sanoo tää kuuluu off-topicciin niin eihän sitä voi löytää sieltä jos joku kysyy erijuttuja.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon lähettäny koht varmaan 40 kuvaa ja lisää on tulossa kunhan iskä ehtii skannata mun kuvat. Mä oon hirvee ahkeraa piirtää Ankkoja ja piirrän yleensä noin 3-4 kuvaa per päivä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei tälläisistä pikku-asioista saa tehdä omaa topicciaan!! Tästäkin aiheesta on sanottu jo niin monta kertaa, että kyllähän sen nyt olisi jo pitänyt mennä perille. Tätäkin, mitä tässä topicissa kysytään, niin olis voinut paremminkin Off topicissa kysyä!! Se on tarkoitettu kaikenlaista keskustelua varten, josta, ei esim. omaa topiccia tarvitse MISSÄÄN NIMESSÄ tehdä. Eli siis kuten juuri tästäkin aiheesta. Ja vaikka tämä joku isokin aihe olisi, niin toinen syy miksei tätä olisi vaan tarvinnut tehdä, on se tosiseikka, että tämänkaltaisia on tehty jo aikaisemminkin varmaan 5 kappaletta. Kyllä ne tuolta aijemmilta sivuilta löytyy kun vähän jaksaa haeskella. No, sitten kun Modet tulevat niin tällaisetkin tulevat melkoisen suurella todennäköisyydellä olemaan niitä poistettavia keskusteluita. Kannattaisi EmBBu lukea AINA ennen kuin tekee topicin niin lukea tuo Rosa4tehwinin Ohje topic topiccien tekoon -niminen topic Nettisivut-osiosta. Siinä on kattavat ohjeet keskustelun eli topicin tekoon!! Jos niitä ohjeita olisi noudatettu, ei olisi tätäkään pikku-topiccia.

Mutta olen ainakin yrittänyt osallistua Galleriaan. Tosin silloin kun yritin koneeltani lähettää kahta piirrustusta sinne, niin eivätpä ne menneet perille.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aihe tällaisenaan on kyllä vähän turhan suppea, mutta mikäli aiheena olisi galleria ylipäätään, se sopisikin tänne hyvin. Aloitusviestissä voisi avittaa vastaajia kysymyksillä, kuten "Mitä mieltä olette galleriasta?", ""Ovatko aiheet mielenkiintoisia?", "Millaista näyttelyä toivoisitte?", "Oletko osallistunut galleriaan, kuinka usein?"... Tällaisella laajemmalla aiheella tästä topicista saisi nopeasti ihan kunnollisen keskustelun, eikä yhteen kysymykseen rakentuvaa pikkutopiccia.

Olen osallistunut, kyllä. Eivät ole mitään parhaita, kun tuo tila on niin pieni: / Olen tottunut tekemään yksityiskohtaisempia kuvia. Uusinta työtäni, Kultu Kimallusta, ei kylläkään näy. Missähän on vikaa? Pienensin sen, vaihdoin jpg-tiedostoksi, eikä se silti näy. Aiemmin oli toisen kuvan kanssa sama ongelma, mutta se korjattiin, kun mainitsin asiasta palautteeni yhteydessä. Jos joku viitsisi kurkata profiilini kautta nopeasti, näkyykö mainitsemani Kultu hänellä, vai onko vika tässä päässä. Epäilen kyllä vahvasti, ettei se näy muillakaan, mutta mistäs sitä tietää. Tyhmää sinänsä, se on ehkä suosikkini noista galleriaan lähettämistäni töistä.

Vierailija

_wonderlust_ Ei näy Kultua, sun profiilis kyl lukee niin, mutta se on palkkina vain, uskon että vika on siellä toimitukses ja ne korjaa sen.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

EmBBu kirjoitti:kitikiti

Donald puhuu asiaa! Miksi ihmeessä valitat? Donaldin valitushan oli asiallinen. Olisit voinut kaivaa jonkun vanhan topicin aiheesta esiin tai kysyä asiasta Off-topicissa tai Pikkukyselyissa. Ja onpas äärimmöäisen tarpeellinen tuokin viesti. Koitas nyt ryhdistäytyä.

Olen lähettänyt galleriaan 4 kuvaa. Näkee profiilistani.

Vierailija

Olen, lähettänyt 18kuvaa, 2 on mennyt perille... :^/

Donald-91 ja Salwer puhuu asiaa, jokaisesta pikkuasiasta ei tehdä topiccia. Koska Donald-91 jo syyt selittikin, minä jätän sen väliin, nyt kun on lomakin. ;^)

Vierailija

No älkää jaksako nipottaa jos yhen tai kaks tällästä tekee...Itekki tein oman topicin VAHINGOSSA,kun en tiennyt noista pienemmistä keskusteluista...ja valituksiahan tuli. Oon lähettäny yhden kuvan jonka hutaisin minuutissa joten ei mikään maanmainio :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat