RE:aku ankka peli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

aika simppeli talktoppicci.kysäsen vain omistaako kukaan kyseistä peliä.

Sivut

Kommentit (17)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei taas tätä samaa. Aku Ankka lautapeli topiceja on jo kymmeniä olisit voinnut käydä kirjottelemaan sinne etkä luoda uutta samanlaista. Toiseksi älä tuplapostaa, mutta kyllä minä pelin omistan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

akselix kirjoitti:Oho! Onko sellainenkin? En tiennytkään. Pitää varmaan hankkia. Onko se muuten hyvä?

kyllähän se on.alussa vähän monimutkainen mutta kyllä sen oppii

Vierailija

"Hiidenkirnu" kirjoitti:Ei taas tätä samaa. Aku Ankka lautapeli topiceja on jo kymmeniä olisit voinnut käydä kirjottelemaan sinne etkä luoda uutta samanlaista. Toiseksi älä tuplapostaa, mutta kyllä minä pelin omistan.

jaahas miten jotkut löytää samanlaisen keskustelun 190 joukosta!mieti sitä.(en tarkoita pahalla)sori jos olin vähän kiukkuinen:(

Vierailija

MULLA ON PLEIKKA PELI JA LAUTA PELI!! PLEIKKA PELIN OON VETÄNY LÄPI, MERLIININKI!! MILLA MAGIA TASO ON HANKALA!! LAUTAPELISSÄ PUNASET KYSYMYKSET ON PARHAITA, KOSKA NIISSÄ ON KUVAKI! :(

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:Omistan pelin(Lautapelin). Sain sen joululahjaksi. Ja minustakin siniset ja punaset kysymykset ovat parhaita. Kun peliä pelaa ensi kerran, on peli todellakin monimutkainen(Joku sen jo mainitsikin). Muistan kun pelattiin peliä ensi kerran iskän kanssa jouluaattona. Ihmeteltiin, kun ei ollu noppia(Kumpikin kuitenkin tiesi, että noppia ei tarvita siinä pelissä, mutta oli se silti kummallista). Hyvä peli se ainakin on. Sanoisin että paras lautapeli meillä kautta aikojen. (Ennen paras oli automuistipeli, joka oli meillä myös pelatuin peli(Muistaakseni)) Nyt tätä peliä on pelattu 4 kertaa, joista yksi kerta jäi kesken.

olet näköjään saanut pelin joululahjaksi.niin minäkin!

Vierailija

minä ainakin omistan.pelin tärkeät tiedot ovat tässä:nimi AKU ANKKA,pelin muoto lautapeli.eikun vaan viestejä väsäämään!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat