Paras joululahja jonka sait? :)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tervetuloa ylpeilemään ja kertoilemaan joululahjoistasi. =)

Monen mielestä joulussa on parasta lahjapaperien rapina, ja varsinkin niiden sisältö. Mikä oli paras lahja, jonka jouluna sait, oli se sitten paketoitu tai ei? ;)

Sivut

Kommentit (29)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Joo-o.. mutta tosin.. vaikka kylläkin Nappi4:jän asenne on.. no, vähän mitä on, niin silti, pitää ottaa huomioon ettei häntä kuitenkaan kannata loukata. Ei sillä että kukaan (muu kuin Allu MacAnkkahullu) olisi häntä loukannut, mutta sitä ei kannata aloittakaan.

Ja Allu, tuo on miun kamun lempilausahdus.. ;) Ja ällös riimittele (pöljä :P). SAITKO SINGSTARS ABBAN!!!!! Luv it<33 Miun kaverilla on se ja me hoilotetaan täyttä kurkkua siellä ;) Miun lempilahja on.. ABBAn kokoelma-albumi<33 kaikki yhdeksän ABBAn levyä :D Mutta Mamma mia!-elokuvakin oli aika ihana lahja.. ja toki se iiiiiiiiiiiiiiihana kiinalainen piirtopaperi..

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

nappi4 kirjoitti:lyön vaikka vetoa, ettei Salwer1st/ lähtenyt äskön yhtään mihinkään.

En niin. Ei ole mitään pakottavaa tarvetta kertoa joululahjalistaani. Wondy puhuu jälleen asiaa. Turha hänelle on vastaan väittää, monet varmaan tietävät kokemuksesta;), vai mitä Wond?

Vierailija

mukavaa, pian tässä keskustelussa on yhtä paljon kommentteja kuin siinä teidän anttiikkisessa topicissanne. :) jatkakaa vain, niin me vielä nitistetään ne!

Vierailija

en olekaan sanonut, että tähän täytyisi vastata. "vaikka aiheesta on jo topic, ellei useampi?" Niin, mistäs tiedät että se edellinen keskustelu tästä aiheesta oli alkuperäinen? ;)

Vierailija

ja- selitäs arttu49:lle, (vai mikä se oli..) että se keskustelu, johon hän vastasi, ei välttämättä ole alkuperäinen, kun kerran on niin tärkeää että kirjoittaa alkuperäiseen.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

nappi4 kirjoitti:Niin, mistäs tiedät että se edellinen keskustelu tästä aiheesta oli alkuperäinen? ;)

Enkä minä ole väittänyt tätä. Joku niistä, mikäli niitä monta on, on kuitenkin alkuperäinen. Se on ainakin varmaa, ettei tämä ole. Kyselyissä ja visailuissa esimerkiksi on Thunder Dragonin aloittama keskustelu, lähes samalla otsikolla, ja etusivulla. Etpä ole kovinkaan paljoa etsiskellyt.

nappi4 kirjoitti:veikeää. :) teitä kiinnostaa tämä keskustelu enemmän kuin minua.:)

Tämä keskustelu ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Ainut, mikä minua kiinnostaa, on nähdä, saatko kunnollisia perusteluja kasaan. Et näemmä. Toinen on se, miten muut käyttäjät suhtautuvat tähän. Esimerkiksi Salwer suhtautui juuri niin kuin toivoin ja kuvittelin.

Vierailija

Tapsa sait Nintendo Wiin. Hienoa minullakin on se. Mutta sain lahjaksi sen Wii Fit hommelin, ja annoin isoveljelle Mario Kart Wiin, koska sitten saan itsekkin pelata sitä. :D Pidätkös siitä Sportista. Se on ihan hyvä. Olen samantien Wonderlustin ja Af1:n kannalla. ABBA on ihan hyvä.

Vierailija

Hälytys! Joka ikinen evakuoidaan ennustettavan nalkutuksen vuoksi! Toistan: Joka ikinen evakuoidaan ennustettavan nalkutuksen vuoksi!

Ja myönnä pois, sinua kiinnostaa tämä, kun kerran haluat nähdä, miten tässä loppujen lopuksi käy. ;)

Vierailija

netiketistä:

Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin

Jos kirjoitat viestejä Aku Ankan keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita. Älä käytä voimasanoja äläkä lisää viesteihin linkkejä.

Vierailija

Eikös tämä ole jo oikein mainio tilanne, sait pilatuksi taas yhden keskustelun lisää,ja kerroit mielipiteesi? Minä en pyytänyt sinua tänne, mutta olisi mukava jos nyt kerrankin tyytyisit ymmärtämään, että höpötät aivan joutavista asioista??

Vierailija

Tämä keskustelu on suoraan sanottuna tyhmä. Thunder Dragon on jo tehnyt tälläisen keskustelun. Eikä mihinkään keskusteluun tarvitse pyytää ketään, sillä kaikkiin keskusteluihin tulee ne, jotka haluavat. Ja että vielä PYYTÄÄ? :''D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat