Voisiko joku auttaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kun laitan artikkelin Akupediaan En ole saanut siitä mitalia - tai kun minulla on ollut siellä ainakin kuusi. Ja siitä on mennyt monta kuukautta! Eikä se ilmoita mitään, että kun katsoo "uusimmat" ei näy! Miten saan siitä mitalin?

Kommentit (14)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ja mistähän kukaan meistä voisi tietää? Ylläpito hoitelee tuollaisia asioita ja tietää, kuinka ne mitalit tulevat. Eivät rivikäyttäjät. Tätäkin olisi voinut kysyä jossakin toisessa topicissa, eikä tehdä sille uutta. Mutta en minä ainakaan keksi, mikä ongelmasi takana piilee, kun en edes välttämättä sisäistänyt selitystäsi täysin. Enkä ole ylläpidossa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

nappi4 kirjoitti:täälläkin se nalkuttaa. :l mutta älkää kuunnelko sitä. ;)

Niin mäkin sua<3 Pahoittelen, mutta jos et ymmärrä minua ja sitä, miksi "nalkutan", olet vähän häviöllä. Täällä on nimittäin ihastutavan paljon niitä, jotka ovat kanssani samaa mieltä, ja komppaavat jäkätystäni omilla, samaa asiaa ajavilla mielipiteillään. Katsos kun minä tykkään näistä sivuista ja haluaisin niistä paremman paikan kaikille. Silläkin uhalla, että aina joku nappula vetää herneet syvälle nenäonteloonsa.

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin wonderlust.

Aika monet ovat samaa mieltä kuin wonderlust, joka on paras käyttäjä näillä sivuilla (tehwinin lisäksi). Niin, ja wonderlust äänestettiin myös parhaimmaksi käyttäjäksi 2008. : D

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:

Niin mäkin sua&lt;3 Pahoittelen, mutta jos et ymmärrä minua ja sitä, miksi "nalkutan", olet vähän häviöllä. Täällä on nimittäin ihastutavan paljon niitä, jotka ovat kanssani samaa mieltä, ja komppaavat jäkätystäni omilla, samaa asiaa ajavilla mielipiteillään. Katsos kun minä tykkään näistä sivuista ja haluaisin niistä paremman paikan kaikille. Silläkin uhalla, että aina joku nappula vetää herneet syvälle nenäonteloonsa.

Wonderlustilla on vain hyviä mielipiteitä, sinä täällä nalkutat nappi tyyppi.

Vierailija

Ei kukaan täällä nalkuta,paitsi SINÄ nappi4.Näistä sivuista ei tule yhtään rauhallisemmat kun tuollaisia on kirjottamassa.Yu-Gi-Oh on ihan hyvä tyyppi ja kirjoittaa hyvin kaikille!

Ai niin Yo-Gi-Oh en tiiä miks et saa mitalia akupediasta,mutta älä sure ehkä se tulee joskus...

Vierailija

Aion kyllä todellakin harventaa täällä käymistä, kuten moni muukin. Harva nimittäin pitää sivustosta, jossa saa olla jatkuvasti varpaillaan eikä keskusteluja millään voi tehdä. Netti on ajanviettoa varten, ei sitä varten että ollaan varomassa liikoja topiceja. Ja jos Wonderlust haluaa räyhätä täällä kaikkia topicientekijöitä vastaan, niin minä ja suht suuri porukkani emme aio kuunnella sitä. Wond, saat käyttäjät kaikkoamaan stressaamisellasi.

Vierailija

Kuules tämän topicin aloittaja (minä poika jo nickisi unohdin...), juuri eilen minä tein topicin, jossa kysytään tälläisia asioita. Olisit laittanut tämän sinne, niin oltaisiin tältäkin topicilta säästytty. Ja minustakin Wondy(-täti) nalkuttaa, mutta ASIAA! Hän ei "nalkuta" kellekkään turhasta, vaan yrittää lyödä päähänne sitä, mikä pitäisi jokaisen normaalin foorumikäyttäjän tietää!

Vierailija

muumipikko kirjoitti:

Ei kukaan täällä nalkuta,paitsi SINÄ nappi4.Näistä sivuista ei tule yhtään rauhallisemmat kun tuollaisia on kirjottamassa.Yu-Gi-Oh on ihan hyvä tyyppi ja kirjoittaa hyvin kaikille!<br />

Ai niin Yo-Gi-Oh en tiiä miks et saa mitalia akupediasta,mutta älä sure ehkä se tulee joskus...

Totanoin muumipikko luulen vahvasti että nappi4 tarkotti että wonderlust nalkuttaa :$ Ja wonderlustilla katsos on hyviä mielipiteitä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kyllä sulla näyttä Yu-Gi-Oh! olevan niinku Salwer jo sano, vitosmitalli ja ku katoin niin sulla kyllä näkyy "Viimeisimmät Akupedia lisäykset" kohalla artkkeleita että ei mitään hätää ja sulla on ollut enemmän kuin kuusi koska 5 mitallin saa jos on kirjottanu yli 10 mutta alle 20. Tohon napin ja wondyn juttuun en nyt kommentoi.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On netti paljon muutakin kuin vain ajan viettopaikka. Huvin lisäksi netissä on myös paljon hyötyä. Kyse ei ole niin yksinkertainen, että 'topicceja ei missään nimessä saa tehdä', vaan kyse on siitä, että ei saa tehdä TURHIA topicceja. Ja liikoja, eli turhia topicceja ja niiden tekemistä tulisikin nimenomaan välttää. Mitä hyötyä on turhista topiceista? Ei mitään. Ihan turhaan sinä nappi4 alat Wonderlustia syyttämään mistään. Hän EI ole millään tavalla mikään sivujen pahis. Hän vain muutamien muiden kanssa yrittää neuvoa tarvittaessa. Ja jos joku kerta vaivautuu hyvää hyvyyttään neuvomaan, niin olisi edes kohteliasta kuunnella!! Ja sivujen tilan parantamisen kannalta olisi myös järkevää hoksata neuvomisen/huomauttamisen pointti.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat