Valittakaa täällä!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen törmannyt tyyppeihin jotka valittavat koko ajan, yleensä ne ovat jopa samoja!!! He valittavat turhista viestiketjuista yms. joita he pitävät turhina, joten valittakaa täällä sydämmenne kyllyydestä.

Sivut

Kommentit (47)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mitä pahaa siinä on? Suurin osa valituksista tulee aiheesta. Syy valitukseen on turha viesti tai ketju, joten siinä ei ole mitään pahaa. Turha siis kitistä siitä että valitetaan aiheesta. Kaikkea sitä näkeekin...

Vierailija

Heh. Joo olen kyllä samaa mieltä Salwerin kanssa. Jos aikoo lähettää viestin, pitää miettiä mitä siihen kirjoitetaan, ja useinmiten myös perustella.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Roosa ankka kirjoitti:Niillä on omat asiat huonosti, siks ne valittaa.

Ei, ei, ei, ei. He valittavat siitä, että topic tai viesti on yksinkertaisesti turha ja yrittävät neuvomalla ja valittamalla nostaa foorumin tasoa, joka on aika huono. Wond ja Tehwin, nyt selittämään näille.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Salli mun nauraa, HAHHAH! "siks ne valittaa" kun "ne" haluaa parantaa foorumin tasoa, tavallaan opettaa toisia lahokalloja (ei tietty ne valittajat (aina) ole lahokalloja^^), tähänkin kävisi Wondy-tätin hieno vertauskuva (tavallaan). Eli kun ööh.. okei, Wondy-täti osaa itse kertoa mistä puhun heti kun herää ;) Tämä esim. on turha, ensinnäkin siksi että tämä EI OLE UUSI AIHE, toisena, hiiiiiiiukan typerät perustelut. (Vastarintaa! MRR! Taisteluun!!) Ja tuo kommenttisi, HAH (vieläkin naurattaa), ihan TYPERÄ.

Vierailija

EmBBu kirjoitti:

Nuno kirjoitti:Keskiviikkona ei tullut Akua, koska posti ei kulje silloin (uudenvuoden aatto). Posti ei kulkenut eilenkään. Se tulee perjantaina eli tänään. Ainakin meille tuli tänään.

<br />

Tänne tuli aku kyl jo keskiviikkona. :) Miksihän joihinkin paikkoihin ei tullut...?

Mä en oo ees nähnyt koko 1 numeroa :( En ees tiiä tuliko se meille :( Pitää kattella kirjastosta.

Vierailija

Juu... Olen tyhmä viides luokkalainen joka ei tajua et nää sivut menee tukkoon ku niit topickei on liikaa. Selittäkääs mulle miks jotkut sit valittaa sen saman asian miljoona kertaa?!! Millä noin tuhannen topicin joukosta löydät oikeen?

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Roosa ankka kirjoitti:Olen törmannyt tyyppeihin jotka valittavat koko ajan, yleensä ne ovat jopa samoja!!!

ILMOITTAUDUN!  ei ole pokkaa edes nimeltä mainita, vaikka rivien välistä paistaa kyllä isolla, keistä puhutaan.

Jahas, nyt mennään muiden yksityiselämään.. En kommentoi elämäntilannettani julkisella foorumilla, mutta mikäli olet noin tietäväinen, voin sinun sanoa olevan osittain pihalla ja osittain oikeassa. En kuitenkaan juokse foorumeilla kaatamassa sontaa kersojen päälle vain siksi, että jokin mättää elämässäni.
Mitä tulee topicin ideaan, se ku.. pissii. Täällä harvemmin törmää valittamiseen, enemmänkin foorumeista perillä olevat käyttäjät kertovat, jos topic on turha. (Tässä välissä onkin hyvä sanoa, että tämä on turha.) Ei se ole mikään sodanjulistus juuri SINUA kohtaan, jos huomautetaan, että aiheesta on jo topic tai että siitä olisi voinut puhua jossain toisessa topicissa. Lisäksi uudet (ja mikseivät myös vanhemmat) käyttäjät oppivat siitä, että he saavat palautetta topicistaan.
Tämä on yllättävän yleinen ilmiö myös irl - kaikki otetaan niin pirun herkästi itseensä.

Roosa ankka kirjoitti:sydämmenne

HAH, valitetaan sitten, kun kerran oikein pyydät: sydämenne kirjoitetaan yhdellä m-kirjaimella.

Roosa ankka kirjoitti:Millä noin tuhannen topicin joukosta löydät oikeen?

Syy-seuraus, ever heard? Jos turhia topicceja ei tehtäisi, ei olisi niitä tuhatta, joiden joukosta etsiä.

Edited by: miah on Jan 2, 2009 9:04 PM

Vierailija

Iines 93 kirjoitti:valitan siksi koska:täällä EI kerrota tarviiko kultaryntäykseen osallistua erikseen

Täh? Mitä sä horiset? Mikä ihmeen..onks tulossa uusi Kultaryntäys vai.

Jos ei niin Iines nää on vanhan talven lumia ollu ja menny eikä siihe tarvinnu ilmoittautua erikseen, oli sellanen kultasäkki yläreunassa joka kasvoi sitämukaa kun blokkasit kultakimpaleen, se oli kivaa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Roosa ankka kirjoitti:Juu... Olen tyhmä viides luokkalainen joka ei tajua et nää sivut menee tukkoon ku niit topickei on liikaa.

Jaa, jaa, itsesääliä, cute! Hey, tuo on typerää.

Roosa ankka kälätti: Selittäkääs mulle miks jotkut sit valittaa sen saman asian miljoona kertaa?!!

No, jos valitta perustelujen kanssa niin se on fiksua, vaikka monikin siitä valittaisi, koska (ainakin toivottavasti) siitä jotkut (ehkä) oppii jotain, mutta 30 "tää on turha"-kommenttia on aika turhia nekin, jos perustelee kantansa, se on ihan fiksua, ja aika opettavaistakin yleensä.

Kuka muukaan kuin se vitsin ihq Roosa ankka mäkätti: Millä noin tuhannen topicin joukosta löydät oikeen?

No niin, sinäpä sen sanoit, jos koko ajan ei tehtäisi uusia (ja monesti turhia) topiceja, niin niitä löytäisi paljon helpommin. Toki, muuta keinoa ei enää ole kuin katsoa ensimmäiset 80 sivua, JOKAISELTA (jos pulinoihin liittyvää mielessä niin kyselyt&visailut ja pulinat tarkasta, nettareihin liittyvää tarkasta Akkarin nettisivut ja kyselyt&Visailut..jne..jne..) AIHEESEEN EDES VIITTAAVALTA KESKUSTELUOSIOLTA, niin pitäis auttaa, niin minä teen aina.

Ps. topic on ilman k-kirjainta.

Vierailija

Okei valitetaan sitten! Kaikki kirjoittaa typeriä turhuusviestejä, liika topiceja... On niin paljon valitettavaa! Eikö voisi pitää valitukset mielessään? Se oli fiksua!!!

Silkki

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Roosa ankka kirjoitti:Af1: naura vaa!!!

Niin naurankin, ja kiitos kun heräsit Wondy, miun pitää mennä ja oli iiiiihanaa kun tulit! Kiitos mukavasta aamun alusta Roosa! Oli mukavaa valittaa aamun aluksi, oikeasti!

Ps. Anteeksi mahdollisesta tuplapostauksesta ja aika turhasta viestistä.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Sami-96 kirjoitti: Ja Af, voisit tiivistää kyllä asiasi yhteen viestiin.

Joo, joo.. anteeksi. Ei ollut tarkoitus ja tänne tuli niiiiiiiiin paljon viestejä melkein yhtaikaa joihin piti vastata niin hiukan hankalaa..

Ps. Anteeksi turhasta viestistä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat