Oudoin Ankkalinnan hahmo?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta Ekavekara.

Muistakaa perustella vastauksenne.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Lainaus:
RE:Oudoin Ankkalinnan hahmo?

T@IK@VIITTA - 03.01.09 10:55 (ID 256593)

Into Ankka tai Una Ankka. Jompikumpi, en nyt vain tiedä kumpi.

samaa mieltä t@ik@viitta

Vierailija

Lainaus:
RE:Oudoin Ankkalinnan hahmo?

Kuukkeli-man - 02.01.09 08:38 (ID 256483)

Oisko Kumikalle?

jep.Myös EkaVekara ja Atomiinus ovat kummia.

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Ei Touho, eikä Hessu ole outoja. Kummankin tarinoita on paljon D-on Ros-a! Tietenkin sulla on oma mielipide...: (

Minun mielestä Lita, Ekan apulainen on outo. Henkilö esiintyy tarinassa Ultarasankarit VS. Pahaseiska, jossa metsästetään yhtä konetta ja siinä on sellaisia osia, joita on 7. Lita on niistä yksi, eli hän on robotti...

{LäPPä} Jaksaa heittää läppää XD

Vierailija

Kumikalle, Into Ankka tai Una. Olen samaa mieltä edellisen kanssa että Touho ja Hessu ei ole outoja. Mutta kaikilla on tietty oma mielipide.

-el65-

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Lainaus:
Oudoin Ankkalinnan hahmo?

< class="author">Ankkalinnan herneaivo - 02.01.09 12:32 (ID 255805)

Minusta Ekavekara.

Muistakaa perustella vastauksenne.

Ensinnäkin, sinulta puuttuu perustelut, vaikka sinulla pitäisi olla esimerkillinen viesti koska olet viestiketjun aloittaja. Silloin yleensä näytetään esimerkkiä mistä tässä topiccissa puhutaan ja miten ja jos tuo on sinun mielestäsi perustelu, voin kertoa että tuossa ei ole edes perustelun alkua.

Mutta sitten itse asiaan. Mielestäni oudoin hahmo on Una Ankka. Erittäin hauska, mutta samalla erittäin outo. Hän ei oikein ole tainut vieläkään oppinut elämään tämän aikakauden tavoille koska kaikki se katulampuissa heiluminen, lannevaatteissa liikkuminen ei oikein ole "hyväksyttyä" tällä aikakaudella. Toisin sanoen hän on outo koska hän käyttäytyy nykyajassa samalla tavalla kuin hänen omassa ajassaan esi historiassa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat