keskustelu code lyokosta.ei pakollinen mutta jos tykkää niin tulkaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

haluan jutella kaikkien code lyoko fanien kanssa jotka ovat täällä.haluan että ne jotka eivät pidä siitä eivät laita kommentteja tänne.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

koska,a.siellä EIole nimimerkkikohtaa,b.koska siinä lukee:perustuen antamiisi tietoihin sinä et ole oikeutettu uuteen tiliintai jotain sinne päin.ps.vastaa tähän niin nopeasti kuin pystyt.

Vierailija

1. Yritä uudelleen. En osaa sanoa muuta! Jos ongelma jatkuu: Tarkasta että se "koodi" on oikein, kokeile laittaa iäksi: alle 1999.--.--

Vierailija

akselix kirjoitti:En ole kyllä kuullutkaan. Toivottavasti sitä ei lasketa ei pitämiseksi. Mutta mikä se code loyko on?

ei lasketa;)siis se on yks ohjelma joka tulee sub-juniorilta.

Vierailija

Sanon näin hienovaraisesti, ohjelma on aivan samalla tasolla kuin kaikkien 2000-luvulla tulleiden ohjelmien taso.

Vierailija

Moi!!! Vihdoinkin löysin jonkun jaka pitä Code Lyokosta se on ihan huippu ohjelma. Alotin kattomisen elokuussa ja innostuin heti. Voisitko tulla osoitteeseen: fanilyoko.ning.com minun Code Lyoko sivuille!!! Tee sinne profiili!!! SE ON ILMAISTA! Ja sitten tule osoitteeseen fanilyoko.ning.com/chat, siellä on minichat jossa puhutaan Code Lyokosta.

Vierailija

Ilmeisesti sinun täytyy vähän harjoitella otsikoimista. (varsinkin tällä hienosto-sivulla, tätä nimitystä voi kohta käyttää, jos asiat hoituvat samalla tavalla jatkossakin)

Otsikoksi olisi voinut laittaa esim. "Code Lyoko" tai "Code Lyoko-topic" ym.

Vierailija

P.J. Petkunterä kirjoitti:Moi!!! Vihdoinkin löysin jonkun jaka pitä Code Lyokosta se on ihan huippu ohjelma. Alotin kattomisen elokuussa ja innostuin heti. Voisitko tulla osoitteeseen: fanilyoko.ning.com minun Code Lyoko sivuille!!! Tee sinne profiili!!! SE ON ILMAISTA! Ja sitten tule osoitteeseen fanilyoko.ning.com/chat, siellä on minichat jossa puhutaan Code Lyokosta.

laita googleen code lyoko niin sieltä tulee semmonen kun code lyokon suomalainen fanikerho siellä on paljon muitakin;)

Vierailija

Hyvä ohjelma, ihan oikeesti. Näin kaikki jaksot kakkos "saagaan" asti, mutta sitten meillä ei enään näkynyt Juniori... Kuka on teidän lempi hahmonne? Itse pidän Aelitasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat