mikä on kivointa tällä sivustolla???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

musta nää pelit ja keskustelut ja tietysti kaikki ihmiset jolle voi kirjotella.

entä ärsyttävintä???

mulla se ku noi mainokset hidastaa tätä konetta ja ihmiset jotka valittaa joka jutusta tai sit se et jotkut ( ei pahalla) valittaa tää on tehty tää on turha plää plää plää...

vastauksia

terveisin bella balleriina

Kommentit (15)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Bell Balleriina kirjoitti:ihmiset jotka valittaa joka jutusta tai sit se et jotkut ( ei pahalla) valittaa tää on tehty tää on turha plää plää plää...

Jotenkin sain sellaisen aavistuksen, että minä kuulun noihin kaikesta valittaviin.<br />

Ensin korjaan muutaman asian. Minä, eikä kukaan muukaan "nipottajista" ei suinkaan valita kaikesta. Me valitetaan vain asiasta, ja vain siksi että tahdomme parantaa tätä foorumia. Emme siksi, että meitä nyt huvittaisi teitä kiusata. Luetteko te yleensä ollenkaan sitä mitä me kirjoitamme? Ihmettelen kyllä paljon, JOS luette, kun ei nämä yksinkertaiset asiat näytä menevän perille. <br />

Rohkenen väittää vastaan. Kiusaus tässä on yleensä kyseessä. Maailmassa on keksitty mukava pikku juttu joka takaa kaikilee hyvän mielen: TUNNEÄLY. JOS haluatte vain parantaa foorumia niin miksi sitten ette voisi vaikka sanoa asiaanne näin: "Tällainen foorumi on jo ollut, mutta vahinkoja sattuu:)Näitä ei enää sitten tehdä ok?" Vaan te sanotte näin:

"Eikö yksinkertainen asia mene perille?" tai näin: "idiootti!" (en muista kuka nipottaja tiimistä sanoi noin mutta sanoi kuitenkin. Eli sami, treenaa tunneälyä, niin ihmiset pitävät viesteistäsi. Ja PS. Minusta Salwer ei kuulu nipottaja tiimiin.

Vierailija

Bell Balleriina kirjoitti:ihmiset jotka valittaa joka jutusta tai sit se et jotkut ( ei pahalla) valittaa tää on tehty tää on turha plää plää plää...

Jotenkin sain sellaisen aavistuksen, että minä kuulun noihin kaikesta valittaviin.

Ensin korjaan muutaman asian. Minä, eikä kukaan muukaan "nipottajista" ei suinkaan valita kaikesta. Me valitetaan vain asiasta, ja vain siksi että tahdomme parantaa tätä foorumia. Emme siksi, että meitä nyt huvittaisi teitä kiusata. Luetteko te yleensä ollenkaan sitä mitä me kirjoitamme? Ihmettelen kyllä paljon, JOS luette, kun ei nämä yksinkertaiset asiat näytä menevän perille.

Tämä topic on kyllä täysin turha, tästä samaisesta aiheesta on ollut jo ainakin 10 topiccia, ja taas näköjään yksi. Miksi ihmeessä te ette yksinkertaisesti vain kaiva niitä vanhoja topicceja, jos tästä samasta asiasta nyt niin pakko on jauhaa? En ymmärrä tätä.

Ja Bella Balleriina, ensinnäkin, voisit kyll ihan hyvin käyttää näitä hyvin yksinkertaisia kirjoitussääntöjä. Siis että laitat isot alkukirjaimet, pisteet, pilkut ja muut tarvittavat merkit.

Sami-96

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti:JOS haluatte vain parantaa foorumia niin miksi sitten ette voisi vaikka sanoa asiaanne näin: "Tällainen foorumi on jo ollut, mutta vahinkoja sattuu:)Näitä ei enää sitten tehdä ok?" Vaan te sanotte näin:

"Eikö yksinkertainen asia mene perille?" tai näin: "idiootti!" (en muista kuka nipottaja tiimistä sanoi noin mutta sanoi kuitenkin. Eli sami, treenaa tunneälyä, niin ihmiset pitävät viesteistäsi. Ja PS. Minusta Salwer ei kuulu nipottaja tiimiin.

Ai että meille on muodostunut ihan ikioma "tiimi", nimeltään "me nipottajat". Onko Wondy sitten johtajamme? Justiisa...

Aluksi, minäkin huomautan topiceista aina kauno-kielellä, en minä aina ala huutamaan että: "mitä prkl:ttä te taas teitte tämmösen!!!" Oletko joskus huomannut, että minä olisin sanonut noin? Katso, olenko minä nyt niin erityisen muita kiusaavasti tuon ensimmäisen viestini kirjoittanut?

Itse en kylläkään ole varma, ketkä kuuluu "me nipottajat"-tiimiin, mutta ainakin Wondy ja Tehwin. Itsestänikään en ole varma.

Vierailija

Niin, ja ettei tule epäselvyyksiä, tuossa ei ollut mitään "kiellettyä sanaa", vaan laitoin siihen noita *-merkkejä.

Tämän viestin laitan vain siksi, että joku ei ala toitottamaan että: "Sami-96 kirjoilee, Sami-96 kirjoilee!!" -_-

Vierailija

Niin, huomautin tuosta kyllä vähän liikaa sinulle sami, siitä pyydän anteeksi. Mutta perustitteko sen nipottajat-tiimin? Jos perustitte siihen kuuluu Wonderlust, tehwin, sinä, otto ankka-94, aluksi nuo.

Vierailija

Ärh... Viestit menevät taas sekaisin, ja sori tämä tupla/tripla-postaus.

Ensimmäinen noista viesteistäni oli tuo, missä on tuo lainaus the legend of DUCKilta. Sueraavana on tuo *-merkkiviesti, ja tämä on kaikkin uusin. Hitsit kun viestijärjestys sekoilee... :^/

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Keskustelu olla paras, ja mainokset olla kaipa huonoin.

Ja Samihan puhelee tuossa aivan asiaa. "Me nipottajat"-clubin jäsenet eivät nipota turhaan, vaan aiheesta. Syy tähän on siis foorumin tason nostaminen, eikä muiden kiusaaminen. Kuka haluaisi, että tästä tulisi joku chattilandia? Jos haluat, älä ilmoita sitä.

Vierailija

No kivointa täällä on keskustelut ja pelit tietty. Ja kaikki erilaiset kisat, kuten kultaryntäys. En osaa sanoa mikä on ärsyttävintä.

Vierailija

Kivointa on keskustelu, Galleria ja pelit ja muutenkin hauskaa lukea toimituksen juttuja ja osallistua kisoihin..

Vierailija

Ja tottahantoki unohdin vastata ärsyttäviin..hohhoi, no sehän on vain jos näkee chattailua tai rumia tekstejä tai apinoita, enkä tarkoita toimituksen kivaa apinaa.:D

Vierailija

Kivointa täällä on tietenkin keskustelu ja keskustelun kivat tyypit. Mielestäni ärsyttävintä taas on keskustelun tylsät tyypit ja se, että välillä tulee Akua huolletaan sivu. Minulla on hämärä mielikuva siitä että minä en kuulu "nipottajat"-klubiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat