Mitäs mieltä olette Dragonlordsista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

n tiiä onko tää jo laitettu mutta musta Daragonlords on Giorgio Gavanzzanon paras pitä sarja. Monta niitä on muuten tullut.

Kommentit (6)

Vierailija

Akuhullu sai femmalla! Minä jouduin ostamaan sen aikoinaan täudellä

36€. Dragonlords on hyvä kuuluu minun Cavazzano-listan kolmen kärkeen, mutta yksi menee yli. Minun mielestä paras Cavazzano on Tito Faracin kirjoittama, vuoden 97 farssi Naamioleikki (Menetetyn muistin tapaus, Ankantekijät 8). En voinut olla nauramatta. Mutta takaisin aiheeseen. En niin mahtavasti ole yhtään kiinnostunut Byron Ericsonin kässäröimisestä... mutta Dragonlords oli poikkeus! Saksalaiset ankka-fanit voivat tehdä saman toistekkin. Silloin saatetaan saada vielä parempi fantasia-seikkailu!

Vierailija

Akuhullu sai femmalla! Minä jouduin ostamaan sen aikoinaan täudellä 36€. Dragonlords on hyvä ja kuuluu minun Cavazzano-listan kolmen kärkeen, mutta yksi menee yli. Minun mielestä parasta Cavazzanoa on Tito Faracin kirjoittama, vuoden 1997 farssi Naamioleikki (Menetetyn muistin tapaus, Ankantekijät 8). En voinut olla nauramatta. Mutta takaisin aiheeseen. En niin mahtavasti ole yhtään kiinnostunut Byron Ericsonin kässäröimisestä... mutta Dragonlords oli poikkeus! Saksalaiset ankka-fanit voivat tehdä saman toistekkin. Silloin saatetaan saada vielä parempi fantasia-seikkailu!

Tuolla oli hieman virheitä...

korjattu.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä tästäkin jo topic on, mutta se on joku kevään tai kesän aihe muistaakesni. Mikä ihmeen "paras pitä sarja"? Ja mitä oikein tarkoitat tuolla "Monta niitä on muuten tullut"? Cavazzanon sarjojako? No, tuo Dragonlords on kyllä minunkin mielestäni varmaankin Cavazzanon paras sarja. Ostin kyseisen kovakantisen juuri vähän aikaa sitten viidellä eurolla. Ihan hyvä ostos mielestäni. Itse tarina on todella jännittävä, vaikken yleensä välitäkkään niin kovasti fantasia-seikkailuista. Juoni ei ainakaan kulunut ollut. Piirrokset perusvarmaa Cavazzanoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat