Aku Ankka Kulmikkaat Munat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin akkari vuosi 2009 alkoi taas klassisella barksin tarinalla.

Huomasin itse että siinä oli poisttettuja ruutuja alussa ja lopussa.

Voin Perustaa väitteeni Minä Aku ankka kirjalla jossa julkaistiin sama sarja ja siinä viimeinen ruutu on kun aku ja ankanpojat kiipeävät pois vihomiiimeisestä rotankolosta

Kommentit (5)

Vierailija

Juu huomasin. Joissain ruudussa olikin yhtäkkiä jo seuraava päivä. Vaikka sitä ei missään kerrottukkaan.

Vierailija

Puuttuvia ruutuja en itse huomannut. Sattumoisin Minä Aku Ankka-versiosta puuttuu myös ruutuja ja kyseisessä julkaisussa "Kulmikkaat munat"-tarina on kaikin puolin epämääräinen, ainoastaan suomennokset ovat alkuperäisiä. Lehdessä oleva julkaisu on lähinnä alkuperäistä versiota ja "Nelikulmaiset munat"-nimi on järkevästi pidetty uudemmassa ja loogisemmassa muodossa: "Kulmikkaat munat".

Mutta annanpa teille hieman lisää pohdittavaa. Professori Vanhakanta antoi kompassinsa kulmikkaalle kansalle, vaikka se on pyöreä esine. Miksi häntä ei sitten tuomittu tästä rikoksesta?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä en huomannu ettäkö ois puuttunu ruutuja mutta nyt ku sanoit niin oot oikeassa. Näin muuten tänää ku kävin divarissa Minä Aku Ankka kirja 14€ mutta se oli aika huono kuntonen muttaplussaa siinä oli että kolmas painos mutta en ostanu koska siellä oli hyväkuntonen kolmas painos Minä Roope-Setä kirja 20€ ja ostin mielummin sen.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat