Mitä tykkäätte Kultu Kimalluksesta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kultu on mielestämi just paras. Roope ja Kultu on aikamoinen parivaljakko...

Kommentit (12)

Vierailija

Kultuhan on oikea leidien leidi, ei voi muuta sanoa. Sen ja Roopen tarina on kyllä ihana, niinkun nyt hehkuttanut. Oletteko lukeneet tarinan Yukonin Sydämet? huippu.

Vierailija

Kultu Kimallus on hyvä hahmo ja sitä saisi näkyä useimminkin akkareissa.Se oli mielestäni hyvä tarina kun Roope silloin kerran palasi kultun luokse, mutta Kultu oli siinä aika ruma.

Vierailija

No, jos minulta kysytään niin itse en ehkä pidä kultu Kimalluksesta niinkään paljon... Tottakai, jos Kultua ei olisi ollut ei olisi saatu läheskään yhtä hyvää tarinaa Roopen lapsuudesta. Joten siinä mielessä minä pidän Kultu Kimalluksesta.

Vierailija

Roopehan on periaatteessa tavannut Kultun vain...3-4 kertaa. Minusta koko juttu menisi vähän pilalle, jos Kultusta tulisi vakiohahmo Ankkasarjoissa. Tottakai häntä mielellään näkisi sarjoissa, valloittava persoona kun on, mutta silti.

Vierailija

Kultu Kimallus on tosi hyvä hahmo. Toivon, että Kultu tulisi joskus Ankkalinnaan Roopen luokse. Haluaisin että Kultu tulisi Roopen rahasäiliöön. Kultu on sopivan kiukkuinen Roopelle. : D

Vierailija

teil kaikil jotka tähän ootte vastannu ,teiltä on tullu tosi hyvii vastauksii ,kiitos!p.s erityisesti oon Nunon kaa ihan samaa mieltä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat