Kiusaaminen netis

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teit kiusattu netis? Minun mielest kiusaaja on helppo saada kiinni koska viestin lahettajan paikalla on sen osoite. Mita mielta ootte? ps. Voitte sanoo suoraan jos taa on turha topic. Mulla on niit jo liikaa ja yritan rajoittaa niita!

Sivut

Kommentit (23)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Eipä varsinaisesti, mitä nyt joskus pieniä erimielisyyksiä asioissa mutta nekin on aina ollut helppo selvittää. Netissä on tietysti helppo herjata toista kun ei satuta olemaan "face-to-face", mutta yhtä helppo on antaa myös takaisin. Toisaalta jos sovintoakaan ei synny niin voi olla piittamattakin, mutta täällä tietysti ylläpito hoitaa asian(varoitus, bannit yms.).

Vierailija

Ei mua kiusataan muuten. SIksi ees mun paras kaveri ei tiiä mun Aku-Ankka sivun käyttäjä nimee et se ei leviäis ja mua ruvettas tääl haukkuu.

Vierailija

Minua ei ole ainakaan tähän mennessä kiusattu netissä. Koulukiusaamista sen sijaan on ollut jonkun verran, mutta se on jo saatu kuriin.

Netissähän tietysti on mahdollista kiusaaminen, siksi olen esim. nettituttavuuksien kanssa ollut varovainen, siltä varalta että he olisivatkin kiusaajia. (En kyllä usko sitä, mutta aina kannattaa olla varovainen.) Se oikeasti satuttaisi, jos netin kautta tuntema henkilö, johon luottaa, alkaisi kiusata. Siksi tietty varovaisuus netissä on hyvä.

Hienoa ettei ketään täällä ole kiusattu netissä. :) Toivottavasti ketään ei aletakaan kiusaamaan.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Kas, LeenuLiinu&Tiinu on tullut takaisin! Minua ei ole kiusattu netissä, ja hyvähän se on! : D

Mitä tarkoitat LeenuLiinu&Tiinun palaamisella?

Vierailija

Hän tarkoittaa varmaan henkilöä, joka kirjoitti edellisen sivun viimeisen viestin(hänen nimimerkkinsä on LeenuLiinu&Tiinu).

Vierailija

Joskus minua on koulussa kiusattu (ehkä nelosella) mutta nettikiusaamista ei ole ollut kuin kavereiden kanssa pilailu mesessä mutta ei sen kummemmin. Joskus ehkä Habossa on sanottu jotain ilkeätä ja joku on lähettäny roskapostia sähköpostiini mutta näitä on tapahtunut vain kerran kaikkia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat