Mistä Aku Ankka-kalenteri?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko tietoa, mistä voisin saada/tilata vuoden 2009 Aku Ankka-kalenterin?

Ei ole vielä löytynyt mistään...

Kommentit (13)

Vierailija

Mäkään en ole nähnyt. Muina vuosina sitä on kyllä lehdessä mainostettu, vaan ei näköjään tänä vuonna.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole tainnut ilmestyä kalenteria tälle vuodelle. Itsekkin olen sitä etsinyt, mutta turhaan. Tosiaan sitä on viime vuosina mainostettu lehdessä, joten eikait sitä enään ilmestykkään.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Hmm. On varmaan Akkarin toimituksessa ajateltu, että Mikki-kalenteri korvaa Aku-kalenterin; ei makeaa mahan täydeltä! Mutta on melko helppoa ja hauskaakin tehdä itse oma kalenterinsa, niin kuin pari muutakin on jo tässä keskustelussa todennut. :D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Näinpä, ei taida olla ankkakalenteria tulossa. Toissa vuonna (2007) oli joskus lokakuussa mainos siitä Don Rosan vuoden 2008 kalenterista, jonka sitten tilasinkin. No, osta tilalle luontokalenteri, jossa on kuvia ankoista...? ;)

lellukka94
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tänä vuonna on vain Mikki-kalentereita, ilmeisesti Mikin 80v. johdosta. Minäkin olen haeskellut Aku-kalenteria, mutta ei niitä tänä vuonna ole, joten jouduin tyytymään simponeiden kalenteriin. Mikki-kalenteriahan en siis halua.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Virallista Aku Ankka-kalenteria ei ilmestynyt tälle vuodelle. Turha siis etsiskellä. Ja ei ole siis arvaus, vaan tieto tuo. ; ) Olisin kyllä mielellään sellaisen ostanut, kyllähän Aku Ankka-Kalenteri aina seinää komistaa. ; D Kuten Lellukka94 sanoi, Mikki-Kalentereita kyllä on, ja yksi sellainen on minunkin huoneeseeni löytänyt. Kyseessä on kalenteri, jossa on Gottfredsonin piirros joka kuukaudelle. Todella hieno.

Vierailija

Minä en ole myöskään sellaista kalenteria nähnyt enkä kyllä Mikkikalenteriakaan. Miksei tuota Mikkikalenteria ole sitten mainostettu lehdessä? No kuitenkin, sellainen kalenteri olisi ihan mukava huoneessa.

Vierailija

Ei ole näkynyt, mutta minä voin tehdä itse oman Ankkkakalenterin! Taisin tehdä vuodelle 2007 oman Ankkakalenterin. Voisin muuten tehdä tällekkin vuodelle. Hmm... pitää miettiä!

Vierailija

Minulla olikin Don Rosan kalenteri viime vuonna, ja se on vielki seinällä, vaihdan sen nyt kalenterijulisteeseen, jossa on Aku ja ankanpojat. Mulla on myös lemmikki-kalenteri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat