Mestarit Hollannista vierailulle.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankkalinnasta supistaan, jotta saamme Hollantilaisia Mestareita maahamme.

Keväämmällä maaliskuussa saapuu siis Heymansin Bas ja Mau sekä kansitehtailijat Michel Nadorp ja Wilma van den Bosch.

Samoihin aikoihin julkaistaan Hollantilaiset Mestarit-kirja.

Oletettavasti mestaripoppoo näkyy harvoilla ja valituilla paikkakunnilla, ainakin Tampereella.

Mitä ajattelet? Omaan suosikkeihini mainitut ankkailijat eivät kuulu, mutta aion silti tottakai mennä tapaamaan.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

itse menen varman perjantaina Turkuun kattomaan. Olis kiva päästä, koska Heymanssit ovat minusta todella hyviä piirtäjiä.

Vierailija

Saatan mennä jompaankumpaan Hesan kirjakaupoista, mutta sitten minun täytyy mennä sinne suoraan koulusta, jotta ehdin.

Vierailija

No niin se sitten varmistui vihdoin ja viimein, että saapuvat jo ens viikolla Suomeen, kiva meenkin sitten nimmarit hakemaan, eikös niiden pitänyt alunperin tulla aiemmin viime viikolla jo oli mun kalenterissa merkintä sille viikolle.

Jokohan täällä Akkarissa on asiasta vaiko myöhemmin, en muistanu nyt kurkata.

Vierailija

Jepulis, olipa mukava tapaaminen, Heymansin Bas ja Mau sekä Michel Nadorp ja Wilma van den Bosch. Wilma oli ainoa joka oli hirmu kohtelias, muut muuten ok.

Piirsivät Akun :) ja Roopen, ;)mulla oli vain yksi kirja, en tee useammalla samalla kappaleella mitään.

Myös oli kiva tavata Jukka Heiskanenkin, taas..:D Ja huomasin että olenkin tarttunut vilaukselta kameraan ankkatelkkarissa hehhhe Neljän Mestarin aikana. Tänään signeeraa Korhonen siellä Ankantekijät kutosta Naurettavat naapurit. Korhosen nimmareita mulla kyllä on..:D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mukava tapaaminen todellakin. ; )Juu, mielestäni kaikki olivat kivoja, mutta todellakin varsinkin Wilma oli erityisen iloin ja kohtelias. Joka tapauksessa mahtavaa väkeä jok´ikinen!

Itse tulin ostaneeksi kolme kirjaa! Jokaiseen sain nimmarit, kahteen jokaiselta kuvan, ja kolmanteen kaikilta paitsi Nadorpilta kuvat. Mahtavat kuvat piirsivät! Sain monta eri hahmoa. Ja vielä Maulta hieno kokonainen vihainen Roope, ja taustalla rahasäiliökin!

Juu, tuosta Jukka Heiskasesta on pakko sanoa, että on jo melkein kuin kaveri! : D(Heheh) Toivottavasti tulisi äkkiä Ankka-TV:seen pätkä tuostakin vierailusta.

Mones muuten adz olit jonossa? Katsos pakko miettiä, että näinkö sinut? : D Itse olin siinä parin muun kanssa neljäs, viides ja kuudes jonossa. Pitikin käydä yhdessä divarissa ennen nimmareiden jakoa! Muuten olisin ollut ensimmäinen! ; )

Vierailija

Tietenkin nyt sinne menen kun kerran Tampereellekkin tulee. Minä päivänä Salwer ajattelit mennä koska vihjailit että Tampereelle tulet? Minä menen Lauantaina siihen 12-14.

Vierailija

Kyllä kaikki oli ihan mahtavia, ja ihan nauratti kun olivat niin hauskoja.

Mitä Akuhullu teet noin monella kirjalla?

Mielestäni siellä ei ollut sellanen tunku ku viime vuonna, en ollut ihan etujoukoissa, enkä kyl laskenut montako on edellä.. kun en heti tiennyt että se oli siirtynyt sinne uuteen osaan, mutta melko äkkiä se jono eteni, te olittekin sit ihan melkeen ekoja!

Näitkö ketä/millainen oli ihan eka? Huomasin että oli paljon sellasii tätejä ilman lapsia hakemassa nimmareita varmaan niille lapsille..heh :D

Nyt vaan venttaamaan Ankkatelkkariin sieltä jotain, se kuvaajakin oli tutunnäköinen..

Vierailija

Mestarit tulevat maaliskuun loppupuolella joo, tai jos kirja julkaistaan viikolla 11 vierailu toteutuu jossain paikoissa (pk) silloin jo, tarkka aikataulu tulee varmasti Aku Ankkaan ja toimituksen blogiin, Hollantilaiset Mestarit-kirja on varmaan kun kvartetista kyse samankaltainen kuin Neljä Mestaria.

Ihan Ankkana-kirjasta en oo kuullutkaan, mutta odotan jo Ankantekijät 11 Mestari ja Muusa--->Argentiinalaisen Daniel Brancan parhaita sarjoja! :D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Jaha. Te onneekkaat PK-seutalaiset sitten tapasittekin jo hollandeerimestarit. Minä tapaan vasta lauantaina, ja saman päivänä ostan vasta kirjankin, ei tuossa paikallisessa kaupassa varmaan ole valikomassa niin uusia, enkä voi lähteä katsomaankaan tässä flunssassa. Kerronkin myös omat juttuni tapaamisesta sitten lauantai-iltana.

Onko flunssa? Voi harmi, on todella ikävää seistä ja jonottaa pitkää aikaa flunssassa. Toivottavasti menisi ohi tuo. Itselläni ei enää ole kuin vähän nuhaa ja yskää, mutta pahin on jo kyllä mennyt ohitse. Sitä taitaa nyt taas olla liikkeellä.

adz kirjoitti: Mitä Akuhullu teet noin monella kirjalla?

Myy varmaan taas kiskurihinnoin. Nimmareilla varustetut kirjat ovat kalliita.

Kuka sinulle tuon kertoi? : D Juu, ostan kyllä hieman ylimääräistä, kolme Hollantilaiset Mestarit-kirjaa. Yksi menee ainakin myytiin, mutta tunnearvoakin on niin noilla, että itselleni säästäminen on pääasia.

Harmi kun minulle ei tuo Ankka-TV toimi. Olisi hauska nähdä kun tekijät signeerasivat ja ankkistit jonottivat. No, lauantaina näen ihan livenä:D. Saatan jopa muutaman tälläkin sivustolla kävijän nähdä, mistä sen tietää.

Arvelinkin että Akuhullu tekisi bisnestä, mutta tuli mieleen jos se ostikin eri kirjoja...

Juu, samoja kirjoja kyllä kaikki siis olivat.

Tänään tuli käytyä mnyöskin divarikierroksella. Yhden maissa lähdin kierrokselle, löytöjä tuli myös. Sitten, 16.30 alkaen olin Kampin Suomalaisessa kirjakaupassa, kun Kari Korhonen jakoi siellä nimmareita. Kolme kuvaakin häneltä. Sitten sieltä kiireellä Akateemiseen, missä Hollantilaiset nimmaroivat. Jono oli älyttömän pitkä. Nyt on kolme Mau Heymansin ja Nadorpin nimmaroimaan Volkkari-Ankkaakin. Paljon muuta on myös! Mahtavaa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Jaha. Te onneekkaat PK-seutalaiset sitten tapasittekin jo hollandeerimestarit. Minä tapaan vasta lauantaina, ja saman päivänä ostan vasta kirjankin, ei tuossa paikallisessa kaupassa varmaan ole valikomassa niin uusia, enkä voi lähteä katsomaankaan tässä flunssassa. Kerronkin myös omat juttuni tapaamisesta sitten lauantai-iltana.

adz kirjoitti: Mitä Akuhullu teet noin monella kirjalla?

Myy varmaan taas kiskurihinnoin. Nimmareilla varustetut kirjat ovat kalliita.

Harmi kun minulle ei tuo Ankka-TV toimi. Olisi hauska nähdä kun tekijät signeerasivat ja ankkistit jonottivat. No, lauantaina näen ihan livenä:D. Saatan jopa muutaman tälläkin sivustolla kävijän nähdä, mistä sen tietää.

Vierailija

Minäkin olin eilen heitä tapaamassa Suomalaisessa. Yllätyin, kun olivat niin mukavia ja sain kirjaan nimmmarit sekä piirroskuvat Roopesta ja Akusta.

Tulin paikalle muutama minuutti ennen 16.00 eikä mun edessä ollut kovin paljon tyyppejä ja aika nopeasti se jono liikkui. Aika paljon oli vanhoja tätejä, varmaan ottivat lapsenlapsilleen nimmarit. Muistaakseni ekana oli sellainen vanha täti ja näin, että sillä oli ainakin 5 kirjaa mukana!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

Sinähän olet ahkeroinu Akuhullu97! Oliko Korhoskierroksella väkeä? Sitä ei juuri mainostettu muuta kuin liikkeessä. Ketähän seuraavaksi saapuu nimmaroimaan...:)

Juu, aika väsynyt oli seitsemän tunnin seisomisen ja kävelemisen jälkeen! ; )Korhosella oli älyttömän pitkä jono. Siis tarkemmin sanottua kokonaiset 5 metriä. Elämäni lyhin nimmarijono. Nyt kun sai Ankantekijät 6-kirjaan kuvan ja nimmarin, ja kahteen Neljä Mestaria-kirjaani kuvat nimmareiden lisäksi, niin oli hyvä päivä senkin osalta. Seuraava piirtäjä tulee varmaan kirjamessuille. Luultavasti Ankantekijät 12 ilmestyy niihin aikoihin, ja sen piirtäjä ehkä tulee. Rosa saattaa myös, jos uusi Rosa-kirja on tulossa, mutta veikkaan pikemminkin Ankantekijät-kirjan tekijää.

Tuli mieleeni Ankka-tv näytkö sinä siellä? Se viime vuoden Nejä Mestaria?

Juu, kyllä näyn. En nyt sitä kaikille tässä hoiloita kuitenkaan, kuka juuri heistä kaikista olen. ; D Muutaman sieltä satuin bongaamaan myös, kun katsoin.

(ny mittaamaan kuume..ja lepäämään..) :(

Pikaista paranemista. : )

Vierailija

Minä onneksi pääsen ajoissa silloin, menen kaverini kanssa mikäli se jaksaa tulla, en ihan varma ole kumpaan meen, sen näkee sitten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat