Kysely vuodesta 2008 Aku Ankan nettisivuilla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vuoden 2008 aikana on tullut monta uudistusta, hauskuutta yms. Tämä on kysely niistä asioista. Minä kysyn, TE vastaatte. Jos on selvää, aloitetaan. Ennen aloittamista pyydän, että ETTE hauku tätä aihetta TURHAKSI. Itse EN vastaa. Aloitetaanpa sitten:

Mikä on paras uudistus edellisen vuoden aikana?

Paras käyttäjä edellisen vuoden aikana?

Ärsyttävin trolli edellisen vuoden aikana?

Huonoin uudistus edellisen vuoden aikana?

Huonoin keskustelu edellisen vuoden aikana?

Paras keskustelufoorumi edellisen vuoden aikana?

Mitä mieltä olet edellisen vuoden Kultaryntäyksestä?

Ne kysymykset olivat siinä, joten vastatkaa (ei ole pakko.)!

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Ja totta kai, olin liian hätäinen, ja unohdin vallan yhden kysymyksen.

Mitä mieltä olit edellisen vuoden Kultaryntäyksestä? Valitettavasti en osallistunut siihen, mutta toivoisin, että tulevaisuudessa tulisi uusi samantapainen ryntäys:D

Anteeksi tuplapostaus...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Joo, tuo NGF-tyyppihän oli "aika" rasittava.. kiitos kun muistutit!^^

JA...

the legend of DUCK kirjoitti:Jatkoa viime viestille: Toiseksi paras käyttäjä on af1, sillä hän vastustaa oikeita henkilöitä. Jatka samaan malliin af1!

MITÄ?! Mie ketään "vastusta", en vain pidä KAHDEN näille sivuille rekisteröityneen henkilön käyttäytymisestä... On sullakin mielikuvitus.. Huhhuh, pitää ottaa lomaa.. :s

Vierailija

Mikä on paras uudistus edellisen vuoden aikana? Nämä uudet nettisivut, vaikka en ollut käynyt vanhoilla, mutta nämä ovat varmasti paremmat. Mutta sanon vaikka Pulinatfoorumi.

Paras käyttäjä edellisen vuoden aikana? Niitä on niin monta. En osaa sanoa vain yhtä.

Ärsyttävin trolli edellisen vuoden aikana? ehkä Aadeezet

Huonoin uudistus edellisen vuoden aikana? En tiedä.

Huonoin keskustelu edellisen vuoden aikana? Niitä on monia. En osaa sanoa vain yhtä.

Paras keskustelufoorumi edellisen vuoden aikana? Ehkä Pulinat.

Mitä mieltä olet edellisen vuoden Kultaryntäyksestä? Ihana! <3 Tosi kiva, tulisipa uusi ryntäys. Ei tarvitse olla mitään palkintoakaan. : D

Vierailija

wierii kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

the legend of DUCK kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:

the legend of DUCK kirjoitti:Vitsi vitsi:) Mutta voisin alkaa jos Sami jatkaa tuohon malliin.

En kylläkään tajunnut, että mihin malliin?Olenko nyt tehnyt jotain väärin? Ja tiedoksi sitten sinulle - aion jatkaa tämänkin vuoden samaan tapaan kuin edellisenkin.

O-oou...Jatka erimalliin, se olisi mukavaa:) Minä tajusin, viime vuonna sinun kommentisi olivat vähän ketuttavia ja tuntui kun sinä yrittäisit vain provosoida muita. Joten erimalliin sami!

Välillä ehkä vähän ketuttavia, mutta kyllä Sami osaa hyvin käyttäytyä täällä. Legend, ei oo mun foorumilla sua näkynyt hetkeen...?

Mielestäni Sami on niin asiallinen täällä, että ei paremmasta väliä. Miksi Samin pitäisi vaihtaa tyyliään?

Koska hän on ollut inhottava muita käyttäjiä kohtaan. Ja Djlordi, pidin vähän taukoa kaikesta aku ankasta, mutta tulen jo tänään taas kaikille sivuille:)

Vierailija

Af1 kirjoitti:Joo, tuo NGF-tyyppihän oli "aika" rasittava.. kiitos kun muistutit!^^<br />

JA... <br />

the legend of DUCK kirjoitti:Jatkoa viime viestille: Toiseksi paras käyttäjä on af1, sillä hän vastustaa oikeita henkilöitä. Jatka samaan malliin af1!

MITÄ?! Mie ketään "vastusta", en vain pidä KAHDEN näille sivuille rekisteröityneen henkilön käyttäytymisestä... On sullakin mielikuvitus.. Huhhuh, pitää ottaa lomaa.. :s

Ota loma, Mutta minä vastustan. Valitse itse hyvän ja pahan välimailta itsellesi paikka. Alan trollaamaan.

Vierailija

Jep. Anteeksi vaan. Ja ilmoitan pitäväni loman, josta palaan joskus, tai sitten en. Buana siera! (djlordin sivuilla saatan viellä käydä)

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti: Alan trollaamaan.

Nej, en salli sitä! Olihan tuo vitsi, olihan...?! Muuten, olen aina luullut että olet minua myöhemmin rekisteröitynyt tänne... Olin väärässä...

Vierailija

Mikä on paras uudistus edellisen vuoden aikana? Nettisivut

Paras käyttäjä edellisen vuoden aikana? Salwer

Ärsyttävin trolli edellisen vuoden aikana? En tavannut.

Huonoin uudistus edellisen vuoden aikana? Enpä tiedä.

Huonoin keskustelu edellisen vuoden aikana? Niitä on liikaa.

Paras keskustelufoorumi edellisen vuoden aikana? Nettisivut-osio

Mitä mieltä olet edellisen vuoden Kultaryntäyksestä? Se oli ihan kiva, mutta kultahiput eivät tallentuneet, vaikka olikin nikki, mutta en ollut kirjautunut. Voisi tulla uusi erillainen. :D

Vierailija

Olen surkea pitämään lomaa! Joten tulin takaisin. Jatkoa viime viestilleni: Tunteeko kukaan tuota trollin kosto tyyppiä?

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mikä on paras uudistus edellisen vuoden aikana? Varmaankin keskustelu.

Paras käyttäjä edellisen vuoden aikana? Tämän kysymyksen vastaus on Akuhullu97 ehdottomasti.

Ärsyttävin trolli edellisen vuoden aikana? (jätän vastaamatta)

Huonoin uudistus? Hoah..

Huonoin keskustelu edellisen vuoden aikana? Hoah..

Paras keskustelufoorumi edellisen vuoden aikana? keräily tai Kyselyt ja visailut.

Mitä mieltä olet edellisen vuoden Kultaryntäyksestä? En mitään.

Jep.

Vierailija

Mikä on paras uudistus edellisen vuoden aikana? Uudet sivut

Paras käyttäjä edellisen vuoden aikana? No vaikka Nuno.

Ärsyttävin trolli edellisen vuoden aikana? -

Huonoin uudistus edellisen vuoden aikana?-

Huonoin keskustelu edellisen vuoden aikana? Niitä on niin monta....

Paras keskustelufoorumi edellisen vuoden aikana? Pulinat

Mitä mieltä olet edellisen vuoden Kultaryntäyksestä? Ihan ok.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

the legend of DUCK kirjoitti:Trolleja tulee ja menee.....Ja käykää katsomassa trollin koston ankkaprofiili...Uskoisitteko?

Joo-o, sekoja.. trollit vaan on aika.. outoja.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi kirjoitti: Akuhullu on ok...

Ankkarock kirjoitti: Tämän kysymyksen vastaus on Akuhullu97 ehdottomasti.

A:N.K.K.A kirjoitti: Akuhullu97, koska hän on samanlainen akkareiden hamstraaja kuin minä, mutta se ei ole toki suurin syy vaan se koska hän käyttäytyy asiallisesti ja perustelee vastauksensa lähes aina paitsi niihin mihin on aika vaikeata perustella.

Kiitos kaikille teille. : ) Tässä minun listani;

Mikä on paras uudistus edellisen vuoden aikana? Keskustelufoorumi, kyllä. On kiva vaihtaa kuulumisia toisten käyttäjien kanssa julkaisuista ja keräilystä.

Paras käyttäjä edellisen vuoden aikana? Ankkarock. Ankkarock on mukava, varsinkin huumorintajuinen, aktiivinen, ja kirjoittaa kohtuullisen hyvin. Pisteet ja pilkut, sekä Isot alkukirjaimet aina viesteissä. Mainiota.

Ärsyttävin trolli edellisen vuoden aikana? No, niitä on monta, tässä pari; aadeezet, Kaarlo parkki, PPF (ainakin silloin), mac_ducky. Ainakin nuo.

Huonoin uudistus edellisen vuoden aikana? Aku Ankan sukupuun poistaminen sivuilta.

Huonoin keskustelu edellisen vuoden aikana? Joku spämmääjän keskustelu, mikä poistettiin heti, tai sitten se eräs tämän kuun alussa pulinoissa ollut keskustelu, joka poistettiin heti. Nimeä en nyt mainitse. Jotkut ovat sen varmasti huomanneet.

Paras keskustelufoorumi edellisen vuoden aikana? Siis o-s-i-o. Parhaat ovat varmaankin Nettisivut, keräily ja Kyselyt ja Visailut. Jokaisessa on saatu kunnon löpinät aikaan. ; )

Mitä mieltä olet edellisen vuoden Kultaryntäyksestä? Mainio kilpailu. Harmi, tulin sinne vasta 10 päivää aloittamisen jälkeen, ja loppusijoitus oli joku 200. Toivottavasti tulisi joskus jotakin saman tapaista.

Vierailija

djlordi: Muistattekos vielä sen PARAS PEKKA FANI-käyttäjän? Se teki tänne perjantaina uuden tunnuksen, joka on M@c Ducky.

Muistanhan minä sen, mutta tuota en tiennytkään, jotta tuolla nickillä on..Tää keskustelu houkutti jo yhen trollin tänne näköjään..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat