runescape

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hei kaikki jotka pitävät runescapesta.tulkaa tänne juttelemaan.ps jos tälläinen topic on jo tehty niin älkää valittako.mä en aksa lukee kaikkia topicceja täältä.niitä on yli sata niin...

Kommentit (6)

Vierailija

mä en aksa lukee kaikkia topicceja täältä.oho tuli kirjoitusvirhe piti olla mä en jaksa lukee kaikkia topicceja täältä.;)

Vierailija

Haluutko et n ostan sulle yhden ;) ? Nimittäin mul on tylsää niin mä voin ettii semmosen niin voidaan unohtaa tää topic? eikö? :)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Haluutko et nostan sulle yhden ;) ? Nimittäin mul on tylsää niin mä voin ettii semmosen niin voidaan unohtaa tää topic? eikö? :)

Noin sen piti olla: ei ollu tarkotus kirjottaa ostan ;) Anteeksi tuplaposti

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Haluutko et nostan sulle yhden ;) ? Nimittäin mul on tylsää niin mä voin ettii semmosen niin voidaan unohtaa tää topic? eikö? ei tarvii.kun tää kerta on nyt tässä ekassa osiossa niin pidetään se siinä.helpompi löytää katsos;)

Vierailija

SUPER-FANI kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:Haluutko et nostan sulle yhden ;) ? Nimittäin mul on tylsää niin mä voin ettii semmosen niin voidaan unohtaa tää topic? eikö? ei tarvii.kun tää kerta on nyt tässä ekassa osiossa niin pidetään se siinä.helpompi löytää katsos;)

Okei. Mutta on pakko vastata että en pelaa runee

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat