Millä luokalla olette ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Millä luokalla olette ? minä olen 4a-luokalla ja oppilaita on 28

Sivut

Kommentit (183)

Vierailija

Yhdeksännellä ollaan. Peruskoulun loppu häämöttää väistämättömänä. Luokkani oppilasmäärä on n. 20. Ottaen huomioon senkin, että miten suuria kouluja Äänekoskella on. Ala-asteella on jopa 700 oppilasta ja yläasteella kaiketi 200-300.

Vierailija

Olen pelkällä 4.lk. Todensanoen, mun luokalla on mun lisäkseni vain yksi poika, eli yhteensä 2 oppilasta. Ennen oli 3, mutta yksi jäi luokalle. Meidän kokokoululla on oppilaita samanverran, kuin yhden suuren koulun luokan verran. Eli 25 :s 1, 2, ja 3 ovat samassa luokassa ja niitä on 10. 1 luokkalaisia 1, 2 luokkalaisia 3, ja 3 luokkalaisia 6. 4, 5 ja 6 on samassa luokassa (yleensä) Meitä on yhteensä 15. 4 luokkalaisia 2 (niinkuin sanoinkin)5 luokkalaisia 8, ja 6 luokkalaisia 5. Äiti kyllä sanoi, että ehdin vielä ala-asteelta, ennenkuin koulumme lopetetaan. Ensivuonna kuulemma tulossa 6 ykkösluokkalaista kouluun. Ja lähtijöitä 5. 23 oppilastahan on se lopetusvaihe.. Meidän paikkakunnalla (Ilmajoella) on vain niin vähän ala-asteikäisiä. Yläasteella on peräti 500 oppilasta. Ala-asteita Ilmajoella on liikaa, 14, joten se tekee pieniä kouluja. Osanottoa sinulle Sami-96.

Vierailija

Mä olen 7c:llä ''seiskacee, on paras, jee'' blaa blaa :D ja meijän luokal oli ennen 20 op. mut ny on enään 19 kun yks muutti filippiineille :D

Vierailija

Mä oon viidennellä luokalla ja meitä on vaan 13.Oikeastaan kolme on toisesta koulusta eli meitä on vaan 10 alkuperäistä oppilasta.Meillä on vaan 3 poikaa ja loput tyttöjä.

Vierailija

Olen kuudennella luokalla, ja tulee ikävä vanhaa koulua, kun pitää mennä yläasteelle. Vähän jännittää. Toivotaan vaan, että saksanlukijat pääsee kaikki samalle luokalle

Vierailija

Sami-96 kirjoitti: Meidän luokalla on 5 henkilöä. Ennen oli 7, mutta yksi muutti, ja eräs tyttö kuoli syöpään. : (<br />

Sami-96

Olen 5A luokalla.Oppilaita 31.Ja muuten.Sami minun kaverini sairastaa leukemiaa eli verisyöpää.Ikävä juttu mutta hän on jo sairastanut sitä puolitoista vuotta ja tulee niinpä kouluun kai Maaliskuussa.Se ei ole vielä varmaa :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat