Kellä on ps3?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kellä on ps3?meillä on. pelit ovat lego indianajones,gran turismo 5,nhl 09,gta 4,fifa 09

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Näitä Playstation aiheita on niin kamalasti eli rajottakaa näitä turhia topicceja

no on pakko valittaa kaikista topiceista:@

Vierailija

sain ps3 joululahjaksi, mutta se palautettiin, koska eräs henkilö täällä ei pidä ps3 eikä halunnut sitä. harmi, olin halunnut sitä jo kauan ja säästänyt lokakuusta asti.

Vierailija

no voi sun,kun olen yrittänyt tälläisiä aiheita tehä ja vastaukset on luokkaa: "ihan pelle aihe". no asiaan,mulla on samoja pelejä kuin gigabytellä,ja enemmän. pelaan usein netissä tunnuksella: lekxa (paitsi burnout paradisea kun poistin tallennuksen pelin loppupuolella jotta saisin kaikki trophyt,siis pleikkarin palkinnot. niin ja mun nettinimen voi lisätä kunhan kirjoitaa ystävänlisäyspyytöön että on akuankka.fi:ssä. ja listaan mun omistamat pelit sitten luultavasti paremmalla ajalla, ja kirjoitan tänne lisää.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Näitä Playstation aiheita on niin kamalasti eli rajottakaa näitä turhia topicceja

ehkä muttei ps3 topicceja. Niin ja tulen vielä listaamaan ne pelit. kirjoitin nopeasti kun sony psp:llä kirjoitin (välillä eräs kirjain ei näy :@ )

Vierailija

joccis kirjoitti:

ehkä muttei ps3 topicceja. Niin ja tulen vielä listaamaan ne pelit. kirjoitin nopeasti kun sony psp:llä kirjoitin (välillä eräs kirjain ei näy :@ )

Oikeestaan kyllä selaa vaan muutavan sivun topicceja niin kyllä löytyy pelikone topicceja. mutta vastaan sitte että en omista ps3: sta

Vierailija

Mulla on ps3 pelaan netissä nimellä:eero12398

pelejä on mutta listaan ne joskus myöhemmin.

Ja mut voi pyytää kaveriks.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat