Anteeksi kaikille!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sori että tein ne kaikki tyhmät keskustelut ja varsinkin pyydän anteeksi Samilta. Kaverit keksi tehä ne jutut ja sitten ne painosti mua tekee ne ja mä sitte tein ne jotta pysyisin kaveri porukassa. Enään en tee sellasta koska mut potkittiin ulos porukasta jo vähän aikaa sitte. Voitteko mitenkään antaa anteeksi minulle?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

millasia sun kaverit on jos ne painostaa sua? ja millanen sun ylpeys tai omatunto on jos annat ihmisten kiristää sua? se kertoo susta vaan sen et oot aika heikko.... mutta se on sun asia, ja tää oli vaan mun mielipide asiaan, ja saat anteeksi

Vierailija

Aku Ankka :) kirjoitti:Sori että tein ne kaikki tyhmät keskustelut ja varsinkin pyydän anteeksi Samilta. Kaverit keksi tehä ne jutut ja sitten ne painosti mua tekee ne ja mä sitte tein ne jotta pysyisin kaveri porukassa. Enään en tee sellasta koska mut potkittiin ulos porukasta jo vähän aikaa sitte. Voitteko mitenkään antaa anteeksi minulle?

Kyl mä voin antaa sulle anteeksi.Ei ne oo kavreit mitkä painostaa ja potkii toisen porukasta ulos jos joku ei halua tehdä jotain.Tervetuloa talaisin :)

Vierailija

Voin antaa anteeksi, jos puhut totta.

Ja olen samaa mieltä kuin Siru, eli ne ei ole kavereita, jotka kiristää tai painostaa (vai onko se sama asia? siis kiristäminen ja painostaminen). Niin ja tervetuloa takaisin! : D

Vierailija

Saanko kysyä mitkä jutut?

Minä annan anteeksi!!! Tietysti!!!

Jos sun kaverit keksii vielä niitä juttuja, älä kuuntele!

Vierailija

Hyvä kun pyysit Samilta anteeksi.:) Minä annan sinulle anteeksi, kun kerta kerroit sen tässä topiccissa. Toivottavasti kaikilla on nyt hyvä mieli tän asian suhteen.

Vierailija

Aku Ankka :) kirjoitti:Sori että tein ne kaikki tyhmät keskustelut ja varsinkin pyydän anteeksi Samilta. Kaverit keksi tehä ne jutut ja sitten ne painosti mua tekee ne ja mä sitte tein ne jotta pysyisin kaveri porukassa. Enään en tee sellasta koska mut potkittiin ulos porukasta jo vähän aikaa sitte. Voitteko mitenkään antaa anteeksi minulle?

Minä ainakin voin, jos tuo on totta.

Vierailija

kultahullu kirjoitti:

Minä ainakin voin, jos tuo on totta.

Mäki voin.

Vierailija

Ei se mitään, muuten offtopic:iin nämä,s kuten aiemmin sanottiin.

Eti itsellesi uusia kavereita =. Illan jatkoja sinne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat