Paras foorumi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on paras foorumi täällä keskusteluissa?

Kommentit (12)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Foorumi tarkoittaa ihan yleensä keskutelualuetta, noita voi kutsua mieluummin vaikka osioiksi.^^ Muista foorumeista ehdottomasti Ankkis, siellä olen enemmän kuin täällä, keskustelun taso on korkeampi. Täällä Keräily on ehkä paras osio. On mukava vaihtaa kuulumisia Ankkastoksista ja muista. Myös Nettisivut, sarjat, Pulinat ja Julkaisut ovat hyviä. Oikeastaan pidän ja vastailen aktiivisesi kaikkiin, paitsi Animaatioihin ja oikeastaan hahmoihin, sillä siellä on vain kierrätettyjä aiheita, kute "Mikki vai Aku".

Vierailija

Pulinoissa ja kysely visailuissa viihdyn eniten. Siellä on kiva lukea ja kirjoitella ja/tai ratkoa/vastata kyselihin ja visailuihin : )

Vierailija

Nuno kirjoitti: Nettisivut tai Pulinat. Niissä olen eniten.

Olisi hyvä, jos sanoisit itsekin oman mielipiteesi

No mä oon ehkä eniten kyselyt ja visaileissa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97 kirjoitti:Foorumi tarkoittaa ihan yleensä keskutelualuetta, noita voi kutsua mieluummin vaikka osioiksi.^^ Muista foorumeista ehdottomasti Ankkis, siellä olen enemmän kuin täällä, keskustelun taso on korkeampi. Täällä Keräily on ehkä paras osio. On mukava vaihtaa kuulumisia Ankkastoksista ja muista. Myös Nettisivut, sarjat, Pulinat ja Julkaisut ovat hyviä. Oikeastaan pidän ja vastailen aktiivisesi kaikkiin, paitsi Animaatioihin ja oikeastaan hahmoihin, sillä siellä on vain kierrätettyjä aiheita, kute "Mikki vai Aku".

Jep. Kaikki nämä Pulinat, Nettisivut, ja muut sellaiset ovat vain yksi osa yhtä kokonaista foorumia!! :(

Mutta paras osio ovat Pulinat ja Nettisivut siis.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Nettisivut, Pulinat ja Kyselyt ja visailuthan ne parhaat ovat. Muutkin osiot ovat varsin mainioita. Vähiten kiinnostaa tuo Animaatiot.

Sama täällä. En edes passaa käydä muissa aiheissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat