Keräiletkö akkarin vuosikertoja?

Vierailija

Eli siis keräiletkö akkarin vuosikertoja? Tässä myös pari "lisäkysymystä": Mistä niitä ostat/etsit? Kauanko olet niitä keräillyt? Miksi keräilet/olet keräillyt niitä?

Tai kysymyksiä niille jotka eivät keräile: Miksi et keräile vuosikertoja? Voisitko joskus keräillä niitä? Keräileekö joku ystävistäsi niitä?

PS. En tiedä onko tälläista ollut/olemassa!!

:D

Kommentit (15)

Vierailija

No, minulle on tullut vuodesta 1995 akkari tähän päivään mennessä, joten ei tarvitse keräillä niitä uusintapainoksia, mutta ehkä joskus alan keräilee niitä näkkäreitä, joissa on 50-luvulta akkareita.

Vierailija

adz kysyit, että tarkoitanko joka viikko tulevia. Niitäkin tarkoitan. Niistäkin voi kirjoitella jos olet keräiöllyt niitä jo jonkin aikaa/kauan... Otsikkoon voisin lisätä että keräiletko akun vuosikertoja monikossa. Siis keräiletkö jotain muuta kuin esim. (juuri niinkuin adz sanoi) näköispainoksia. tarkoitan, että keräiletkö "vanhempia" Akuja, kuten näköispatsas-kirjoja vuosien varrelta.

Voit siis kirjoittaa, mitä kaikkia Aku kirjoja sinä keräilet?!

Toivottavasti ymmärsitte! : )

Enpä osaa oikein selittää selkeämmin!

Vierailija

Akkarin vuosikertoja (siis kovakantisia) en keräile koska maksavat paljon ja voin ne lukea kirjastossa. Ihan tavallisia Aku Ankka kirjoja aloitin kerään todella nuorena, niistä opin melkein lukemaan.

Vierailija

Joo kerään Aku vsk (eli joka vko tuleva lehti)lisäksi niitä Näkkäreitä ja Ankantekijöitä sekä Ankalliskirjastoa myös Taskukirjoja ja Roopeja.

Muutama kokoelmasta uupuu, mutta aikaa on.

Vierailija

Kerään joka viikko tulevia Akuja, en osta erikseen nidottuja vsk.

Tarkotitko niitä?

Kerään näköispainoksia vanhoista Aku Ankka vsk.:sta.

Niitä onkin jo muhkea rivi.

Vierailija

Noi mun viestit tuli taas väärässä järjestyksessä. Ekaks piti ollan toi miss kirjotan "ohjeet"(vaik ei ne oo mitään ohjeita) ja sit toi "anteeks tuplapostaus" ja sit tää..

Anteeksi tuplapostaus!

: )

Vierailija

Mistä niitä ostat/etsit?

Tilaamalla lehteä ja mun vaarilla on myös tosi paljon Aku Ankkoja.

Kauanko olet niitä keräillyt?

Joskus 9v alotin, en muista tarkkaan.

Miksi keräilet/olet keräillyt niitä?

Vuosikerroilla on joskus 50 vuoden päästä aika iso arvo. Ja myös siksi, että jos on kaikki lehdet vuosikerrasta niin voi lukea jatkotarinoita helpommin kun ei jää joku kesken. Ja muutenkin Aku Ankkoja pitää olla paljon ;)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kerään ja ostan jos puuttuu niin divareista lehtiä. Mulla on jo iaka monta ja joka tuleva viikko menee kansioon.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Kerään. Ostan lehtiä välillä ja sitten meille tulee Aku Ankka, Aku Ankan Ekstra,Roope-Setä ja Tom ja Jerry. Ja sit ostan ostan aina taskarin, mini-taskarin,jumbot,aikakoneet ja teemanumerot. Ja ostan vanhojakin Roope-Setiä, taskukirjoja ja kaiken näköistä muuta Aku Ankkaan liittyvää sarjakuvaa paljon. Ostan myös muitakin sarjakuvia kuin pelkästään Aku Ankkaa. Ja olen ostanut vuoden 1966 näköispainoksen osat 1 ja 2. Ja minulla on jotakin kovakantisia.

Vierailija

barney kirjoitti:Kerään. Ostan lehtiä välillä ja sitten meille tulee Aku Ankka, Aku Ankan Ekstra,Roope-Setä ja Tom ja Jerry. Ja sit ostan ostan aina taskarin, mini-taskarin,jumbot,aikakoneet ja teemanumerot. Ja ostan vanhojakin Roope-Setiä, taskukirjoja ja kaiken näköistä muuta Aku Ankkaan liittyvää sarjakuvaa paljon. Ostan myös muitakin sarjakuvia kuin pelkästään Aku Ankkaa. Ja olen ostanut vuoden 1966 näköispainoksen osat 1 ja 2. Ja minulla on jotakin kovakantisia.

Siis tarkoitin että ostan välillä Aku Ankan vanhoja lehtiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat