Ankalliskirjasto- sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa voitte keskustella huippusuositusta Ankalliskirjasto-sarjasta. Voitte esimerkiksi kertoa mitä kirjoja teillä on tästä sarjasta ja kertoa ovatko ne alkuperäisiä ja millä hinnalla saitte.

En löytänyt tälläistä topiccia, mutta pahoitteluni jos tälläinen on jo.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Mulla on:

Ankalliskirjasto 5 Kummajaisia ja kuu-ukkoja. Sain äidiltä

Ankalliskirjasto 6 Kapteeni ankan urotyöt. 12.00€ Netistä

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Minulla on kaikki ankalliskirjastot 7. asti. Kaikki sain lahjaksi synttäreilläni! :D

Oho, saitko seitsemän ensimmäistä Ankalliskirjasto kirjaa synttärilahjaksi? Onnea vain! Minullakin on tulossa ohan kohta synttärit, ja jos sukulaiset kyselee niin sanon että toivon Ankalliskirjasto 7 lahjaksi sillä se vielä uupuu. Tai sitten toivon vanhemmilta.

Vierailija

Tietääkö kukaan, mistä pystyy katsomaan sen Ankalliskirjasto 9 kannen kuvan, sillä haluaisin käydä katsomassa minkälainen se on kun Ankkarock sanoi että se on ihan hieno. Onko tietoa?

Vierailija

Hei!

Nyt on minulla kaikki Ankalliskirjasto kirjat, sillä sain syntymäpäivälahjaksi muutama päivä sitten Ankalliskirjasto 7 joka oli viimeinen kirja joka sarjasta puuttui. Luin kirjan parin päivän aikana ja olihan se hyvä, mutta harmittavasti olin lukenut ennen kaikki tarinat mitä siinä oli, mutta ei haittaa. Kirja on hyväkuntoinen kuten muutkin Ankalliskirjastoni, joka on hyvä juttu sillä mulle on tärkeätä myös kunto.

Seuraavaksi varmaan hankin Ankalliskirjasto 9 Suuret setelit jonka pitäisi ilmestyä jossain vaiheessa kevättä ja myös todennäköisesti Hollantilaiset mestarit kirjan jos tänne on tulossa piirtäjiä Hollannista. ;)

Vierailija

Voisin tässä helpottaa painoksen tietämistä, sillä se ei ole omalla sivullaan vaan se löytyy siltä sivulta missä on painovuosi ja muita numeroita mistä ei ymmärrä tavallinen tavis mitään. Tai oikeastaan sinne ei merkitä mitään painoksesta, jos se on alkuperäinen. Vain (tietääkseni) uusintapainoksiin ollaan merkitty painos.

Vierailija

Aku setä, kissa ja koira, Kummajaisia ja kuu-ukkoja, Kolme rohkeaa miestä. Nuo taitavat olla ainoat joita minulla on. Tästä sarjasta en kauheasti tykkää.

Vierailija

Kre-harpyija kirjoitti:Minulla ei ole kuin Ankalliskirjasto 5, (1. painos), jonka sain kerran joululahjaksi. Harmi, kun tuolla kaupan alessa on juuri se 12 eurolla. :D Haluaisin ainakin 4:sen itselleni ja toki myös kaikki muutkin. :)

Kannattaa katsoa muitakin Ankalliskirjasto- sarjan kirjoja, sillä Akkarin kaupassa myydään 12€ myös numerot 1, 3 ja 6, joten ne kannattaa hankkia kun on niin halpoja. (Itse hankin sieltä just noi.)

Vierailija

Ei ole tietoa kannesta. Ostin juuri huuto.netistä Ankalliskirjasto-kirjan. Se on:

Ankalliskirjasto 1. Rötös ja rangaistus (en tiedä monesko painos se on) 6 euroa + postimaksut 4,50 yhteensä 10,50.

Mulla on vain Ankalliskirjasto 1 Rötös ja rangaistus. Haluaisin ainakin seuraavat itselleni:

Ankalliskirjasto 8 Ankkojen kulta

Ankalliskirjasto 7 Kolme rohkeaa miestä

Sinne, tänne ja takaisin (En muista mikä numero se on)

Kummajaisia ja kuu-ukkoja (En muista sitäkään)

Oen kyllä lukenut kaikki Ankalliskirjastot, mutta nuo olivat niin hyviä, että haluaisin ne.:)

Vierailija

Minulla on vain kaksi. Ne ovat:

3. Sinne, tänne ja takaisin (1. painos) Suomalainen kirjakauppa 12€

5. Kummajaisia ja kuu-ukkoja (1. painos) Info kirjakuppa 12€

Enempää ei löydy, mutta tuo keväällä tuleva Ankalliskirjasto 9. suuret setelit on aika kiinnostavan tuntuinen kirja. Täytyy harkita sitä syntymäpäivälahjaksi!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Täytyy ostaa tuo Ankalliskirjasto 9- Suuret setelit, joka sisältää Barksin rahakaimmat tarinat. Kansikin on ihan hieno..

Ankantekijät 11 on myös pakko saada.. Kuten myös ihan ankkana aa 75 v kovakantinen..

Vierailija

No niin, nyt on minullakin sitten tuo koko Ankalliskirjasto-sarja. Ostin numerot 3 ja 5 Akkarin kaupasta hintaan 12€ ja 27€.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat