Vanhin kokonainen Aku Ankan vuosikerta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikosta voi sen verran päätellä, että kysymys kuuluu näin: Mikä on vanhin Aku Ankka lehden kokonainen vuosikerta, mikä sinulla on? Minun vanhimpani on vuoden 1989 kaikki Aku Ankka lehdet.

Kommentit (11)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vanhin kokonainen on vuoden 1992

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Ihan kokonainen vsk löytyy v.1979. Sieltä alkaen, olisi vanhempiakin ellei mummini oisi heittänyt roskiin...ärrimurri! :(

Vierailija

Vanhin on jopa 2003! En ole edes kauan näitä keräillyt. Minun sedälläni on varmaan todella vanha vuosikerta koska aloitti keräilemisen pikkupoikana.

Vierailija

maikki kirjoitti:1952 jos näköispainokset lasketaan, muuten lehtinä -82.

Niin näkkärinä mulla on v.1951 vsk.

Vierailija

Mun vanhin tai oikeastaan mun veljen ja isän vanhin on vuoden 1968, joka on hyvässä kunnossa mutta me Vuodesta 1956 puuttuu enään 4 numeroa, joten ne olisi tarkoitus hankkia joskus niin olisi se vuosi täysi.

Voi kuulostaa että noi maksais aika paljon, mutta mun perhe ei oikeastaan käytä rahaa vaatteisiin juuri ollenkaan ja koulussakin mä oon pitänyt samaa paitaa ties kunka kauan ja se on edelleen iso.

Vierailija

No, vanhin on vuoden 1995 vuosikerta. Ei ole tullut kerättyä vanhempia, mutta iskän vanhoja 70-luvun akkareita saattaa löytyä sen lapsuuden kotiseudulta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat