Poliisiopisto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kukaan nähny Poliisiopisto sarjaa? Jos on, niin minkä ja jos kaikki niin mikä niistä oli paras? Mikä on teidän lempi-poliisinne? Musta Korttelipoliisit on paras. Mä oon nähny kaikki paitsi ekan. Larvell Jones on must paras poliisi. Hightower, Tackleberry, Nick ja Zed on myös tosi hyviä. Jos haluatte kysyä jotain Poliisiopistosta kysykää täältä! mutta minä en sitten Tosiaankaan ihan kaikkea tiedä. En esimerkiksi näyttelijöitä, paitsi ihan muutaman.

Kommentit (7)

Vierailija

Duke Duck kysyi että montako Poliisiopistoa on tehty? Vastaus on seitsemän. En tiedä tuleeko niitä lisää, epäilen vahvasti että ei tule.

Vierailija

Mun mielestä eka ja toka osa on parhait. Moskovan keikka on myös hyvä. Lempihahmoni on joko Mahoney, Hightower tai Tackleberry XD

Vierailija

Poliisiopisto 5 ja 6 on parhaimmat! 1. ja 7. ei sitten oo kattomisen arvoset... -.-

Mun mielestä Nick on aivan ihana... <33 :D

Jotkut henkilöt vaan on ihan erilaisia eri leffoissa... Esim. Mahoney on ihan erilainen lähes kaikissa... -.- (Mahoney on mukana ykkösessä, kakkosessa, kolmosessa ja nelosessa.) Mitäköhän tulisi, jos Mahoney pääsisi Miamiin mukaan osassa 5? xDDD Vastaus: KAAOSTA ja HULLUUTTA...

Nick on mukana osissa 5. ja 6. Ihan erilainen molemmissa =)

Tässä teille hiukan infoa :) Rupesin nyt luennoimaan xD

Vierailija

Oon nähnyt ainakin kuutoseen asti kaikki. onhan ne tullut niin monesti TV:stä. En oo varma oonko nähnyt enempää. Montako niitä on edes tullut?

Ensimmäiset on mun mielestä parhaita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat