Puhelimet!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En löytänyt tällaista keskustelua, joten tein tämän. Tarkoitus on, ettei kukaan enää tee tämän tyyppisiä keskusteluja: Kenellä on huonoin puhelin?! Noo, kertokaa puhelimestanne... Tässä:

NOKIA 6555

Kamera: On.

Videokamera: On.

Äänitys: On.

Nintärnätti: Ei.

Pikkunäyttö: On.

Laji: Simpukkapuhelin.

Extrakysymys: Nokia (Hurraa!) vai Samsung (Surkea!).

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

NOKIA :pinkki 6085

Nintärnätti: on

Laji: Simpukkapuhelin

Extrakysymys: Nokia (Hurraa!) vai Samsung (Surkea!).

Extrakysymyksen vastaus:Nokia on paras!

Vierailija

Joku Nokiahan se on. :D Siinä on, ja ei ole:

Kamera: Ei

Videokamera: Ei

Äänitys: Ei

Nintärnätti: ? Tarkottaako toi Internettiä vai mikä tollane on?:D jos internettiä ni on.

Pikkunäyttö: Ei

Laji: Normaali pituudeltaan: n.5cm ja leveydeltään n.2cm.

Extrakysymyksen vastaus: Noki rulee.

Sit lisää. Radio on, 1 peli, herätyskello, kalenteri, laskin, Pari soittoääntä ja ei sitten ole sitä MP3 härveliä. :D Kiitos

~ Mr.Dargnes

Vierailija

Mul on niin huono kapula, et ei oo ees värinäyttöö, huono akku, antenni, yks ääniset soittarit (jotain 8kpl). Ei: mp3, kamera, läppäri/slide.

Vierailija

Lisään nääkin:

Kalenteri: ON

Värinäyttö: ON

Mp3: ON

Tekstiviesti: ON

Soitto: ON

Soittoääni: ON

Herätyskello: ON

Radio: O

Televisio: Melkeen

Laskin: ON

Sekunttikello: ON

Pelit: 5 kappaletta

Kahvinkeitin: MELKEEN saattaapi siis ollakki. :)

JA se Nintärnätti: on tietty INTERNETTI.

Vierailija

mulla on simpukkapuhelin jossa on ainakin:(video-)kamera, äänitys, (mikä hitsi on niintärnätti???jos sillä tarkoittaa internettiä niin on mulla semmoinen, jos ei niin en tiedä, onko),pikkunäyttö ja kaikki perusjutut ja se on simpukkapuhelin ja se on sampanjan värinen:D ja kaikenmaailman värkkejä vielä lisäks:D

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

NOKIA 5070

Äänitys: Yep.

Nintärnätti: Yep.

Pikkunäyttö: Ei.

Laji: Laji? Öö.. matelija?

Tämä on.. kaksivuotias sinivalkoinen romu, joka sekoilee silloin tällöin, aika huono kamera.. takana on kaksi tarraa: pieni sydän ja picture-sammakko jolla on pelastusrengas vyötäröllään.. kertoo minusta paljon.. minun opella on samanlainen, väriä myöten^^ Minä olen puhelimesta riippuvainen koska olen jo kymmenen vuotta sitten kanniskellut sitä tarmokkaana joka paikassa^^ On vähän pakko kun äiti on töissä ja asun kaukana koulusta ja muuta että saa kiinni.. mä oon nimittäin tällanen kaupunkilaissnoobi..

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nokia 3200 on ollut minulla nyt viisi vuotta. Ihan sopiva minulle, en edes käytä puhelinta juuri koskaan. Kännykkä egonjatkeena on minusta naurettavaa. Jos haluaa hienon kännykän, se on ok, mutta pelkästään itsensä pönkittämiseksi hankittu superpuhelin on kyllä aika lailla turhaa. Samoin kaikenlainen "mulla on parempi kännykkä kuin sulla!" tai "tiiätsä, millanen känny sil on!?" on niin typerää.

Mitäs omasta kapulastani.. Kamera on, joskin huono, videokameraa ei tosiaan, äänityskin löytyy, nettiä ei, pikkunäyttö = ?, liittyykö se jotenkin simpukkapuhelimiin? Aa, se taitaa olla se päällä oleva pienikokoinen näyttö.. Eipä kännykkäni ole edes simpukkaa nähnyt, joten ei siinä tuotakaan ole. Infrapuna on kätevä, sillä voin siirtää sen avulla siskoni kännykästä parempilaatuisia kuvia omaan kapulaani taustakuvaksi. Toisinaan taskulampustakin on hyötyä. Mokoma tosin syö akkua tuhottomasti. Varsinkin nykyään, kun akku on päässyt huononemaan radikaalisti. Muuten se on ihan ok, mutta kännykälläni ei juurikaan voi enää soittaa, tai akku loppuu melkein heti. Tästä huolimatta en kaipaa uutta puhelinta, tuo kelpaa hyvin:')

Taiteelliseen luonteeseeni puhelimen ainokainen erikoisuus sopii loistavasti, siihen saa nimittäin tehdä itse kuoret. Tällä hetkellä etukuoreni on musta ja takakuori punainen, jossa on violetteja raitoja ja kiipeävä Nalle Puh. Pitäisi taas vaihtaa. Nuo ovat oikeastaan väliaikaiskuoret, kun edellinen Dani Filthin kuva pääsi mystisesti kastumaan, tuloksena värien katoaminen. Höh.

Vierailija

Nintärnätti: ON.

Laji: öö..musta.

Muutakin extraa on. Ikäää yksi vuosi.

Vierailija

Matkit sitte mun Onko sinulla kännykkää? -aihetta.

Mulla on Nokia 3120classic

Kamera:2mpix

Vkamera:on

Ääntys:on

Mp3:on

Internet:on

Muuta: Java pelit ja Usb liitäntä.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Matkit sitte mun Onko sinulla kännykkää? -aihetta. MURR! Sanoinhan että se upposi näin syvälle: -------_----_________

-------___________l

l

l

l

l

Kuollut.

Vierailija

Nokia 6131

Kamera: On

Videokamera: On

Intternetti: On

Pikkunäyttö: On