tykkäättekö jostakin(tytöstä,pojasta)?täällä voitte kertoo siitä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itse tykkään yhdestä tytöstä se on vain hankala tunnustaa

te jos tykkäätte voitte tunnustaa esim. teksti-viestillä,kerrot vaan siinä ne oli.

Sivut

Kommentit (29)

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eihän tuo haittaa vaikka poika on päätä pidempi.! ;D Toisinpäin olis vähän eri asia..

Mutta juu ite en tykkää kestää..Olin yhen pojan kans täs vähän aikaa ja voin sanoo että kaukosuhteet EI toimi!!

Vierailija

Piia kirjoitti:Eihän tuo haittaa vaikka poika on päätä pidempi.! ;D Toisinpäin olis vähän eri asia..<br />

<br />

Mutta juu ite en tykkää kestää..Olin yhen pojan kans täs vähän aikaa ja voin sanoo että kaukosuhteet EI toimi!!

Ei se varmaan muute olis paha asia mutta kun mun pikku sisko on saman pitunen kun se tyttö!

Vierailija

Olen ihastunut (olin aika kauan), mutta kun kasvaa ja saa vahvempia mielipiteitä ja periaatteita huomaa, että se toinen onkin juuri sellainen, mitä inhoaa

Vierailija

kylläpä yks poika saa sukat pyörimään jaloissa! se pelaa jäkistä, mut se tykkäää ehkä yhestä toisesta tytöstä:(

Vierailija

En halua kertoa koska se heppu lukee ankkaa ja saattaa olla täällä käyttäjänä. En halua että se tietää. Mutta se ei oo mun luokkalainen :D

Vierailija

Tykkään ikävä kyllä. Sen numeroahan en tiedä niin en voi viestiä lähettää.

PS Tälläinenkin aihe on jo nimellä "Seurustelu"ko ja on aika pinnalla. Ei olisi tarvinnut tehdä tällekkin kysymykselle uutta aihetta kun yksikin riittäisi. Joten tämä on vähäisen turha.

Vierailija

Jos tiedätte hänen nimensä, niin lähettäkää numeropalveluun tekstiviestillä hänen etunimi ja sukunimi. Tulee vastaus aika äkkiä. : D

Ja itse en tykkää kenestäkään.

Vierailija

Juu valitettavasti ;D Ja numeroa en mäkään tiiä niin en voi kertoo sille :^) Niin en usko että se on rekannu tänne mutta eihän koskaan voi tietää... ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat