Milloin Aku Ankan nettisivuilla käydään?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin tietää kuinka usein täällä käydään esim. pelaamassa tai "pulisemassa"

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Arkisin, kun on koulua, tulen tänne joskus kello neljän ja viiden välissä. Siksi vasta silloin, kun koulusta kestää hölkkäämällä 2h.

Sitten viikonloppuisin tulen joskus klo kymmenen ja yhdentoista välillä. Ja sitten joskus iltaisinkin.

Vierailija

Itse käyn melkein joka päivä. Arkipäivisin iltapäivällä ja illalla ja viikonloppuisin aamulla, iltapäivällä ja/tai illalla.

Vierailija

Joka päivä aktiivisesti YRITÄN käydä tällä sivulla. Joskus jos olen kavereiden kanssa täällä käynti vähenee mutta kun kaverit on lähteneet pois hyppään heti tänne. Elikkä aika aktiivisesti.

Vierailija

Yritän päästä joka päivä, mutta välillä ei vaan kerkee jos on niin paljon koulutehtäviä, ja nyt kun taas loman jälkeen alkaa koulu, varmaan harvennan käyntejä ja keskityn kouluun. Pitääpä tässä kohta lähteäkin matkalle.

Vierailija

Aina silloin kun on aikaa, ei edes joka päivä mutta lähes.

Otsikkoon voisi vastata tääl käydään vissiin eniten klo 8-21 välillä.

Heh :D

Vierailija

Ööh... Minä taas kävin täällä silloin kun rekisteröidyin, kävin täällä lähes päivittäin. Sitten kesän lopussa harvensin käyntejä enkä käynyt enää täällä ennen eilistä... Ja enimmäkseen täällä kirjoittelen keskusteluihin, välillä myöskin pelaan pelejä. Olen täällä puoli tuntia-tunnin, enkä yleensä putkeen. (Olen välillä muilla sivuilla ja palaan takaisin..)

Vierailija

Käyn silloin kun ehdin. Yleensä tulen suoraan koulusta tänne, viikonloppuisin 11-13. Nytkin pitää lähtea harjoituksiin, joita muuten piisaa viikon päiville.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat