Ankkojen hinnat rakettimaisessa nousussa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huh huh! Viime viikon akkarin (1/2009) hinta oli päätähuimaava 2,90€. Kuinkahan tavallisen lehden hinta nousee. Hinnan nousu johtuu varmaankin lehden levikistä. Jo vuoden päästä akkarin hinnalla saisi uutukaisen Roope-sedän kaupasta. Jos samaa tahtia jatkuu, niin lopetan kai tilauksen ja ostan akkarini kirppikseltä tai divareista. Ajatella että jo 3 vuoden päästä akkarin hinnalla taskukirjan. Muidenkien ankka -tuotteiden hinnat noudevat pikkuhiljaa. Onneksi sentään vielä Suomessa taskarit maksaa 4,30€ kappaleelta, kun taas Ruotsissa ne maksavat 6,40€ kappaleelta eli 1,10€ enemmän. Toivottavasti ankkojen hinnat eivät enempää nouse. Mitä mieltä olette asiasta?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Olet oikeassa. Ennen taskaritkin olivat vain 3,90 ja akkarit 1,90! Ne toDellakin ovat nousussa. Tätä menoa minulla ei ole varaa akkari "harrastukseen"

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

noitamillamagia kirjoitti:Joo, ankantekijät 7 maksoi kirjakaupassa vähän päälle 40 euroa.(mun mielestä se on aika paljon)

No kirjakaupathan saavat itse määrätä hinnan tuotteilleen. Aku Ankan kaupassa kyseisen kirjan saa 30 eurolla.

Vierailija

Tuo akkari 10/09 kin oli 2.90. Taskaritkin olivat ennen 4.20, sitten, vuonna 2007, 4.30 ja nyt 09 jopa 4.50.

kamalaa! Nytkin kärsin rahapulasta... :'(

Roope Ankka 2
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:En usko että normi Aku Ankan hinta nousee, hinta nousee aina kun jotain ekstraa välissä.

niinpä mutta toivotaan että se hinta ei enää nousisi vaikka kyllähän sen ymmärtää että hinnat on ylempänä kun on jotain extraa välissä lisälehtiä,jolukalentereita,tarroja yms

Vierailija

Ei lehden hinta vielä mikään järisyttävä ole. Toivottavasti ei nouse enää lisää. Muuten kyllä suurin osa ankkatavaroista (esim. taskarit ja muut sarjakuvakirjat) saisivat halventua. Sitä paitsi vieläkin akkareiden normaalihinta (siis ei mikään erikoislehti) on 2 euroa. Ja

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA, et tainnut ottaa huomioon että ruotsissa on kruunuja. Kruunut ova arvoltaan paljon pienempiä kuin eurot joten ruotsissa taskarit voivat ehkä maksaa vähemmän kuin täällä. :)

adz kirjoitti:En usko että normi Aku Ankan hinta nousee, hinta nousee aina kun jotain ekstraa välissä.

No toivottavasti ei. Koska silloin äti voi alkaa valittaa, että: "Akkari maksaa nykyään ihan liian paljon. Mitä jos lopetettaisiin sen tilaus?". Ja sitä mä en kyllä halua. Äiti onneksi lukee myös tosi innokaasti Akkaria, että en oo varma haluisko se lopettaa sen tilaamisen vai ei.(Jos Akkarin hinta nousee).:l:s

Vierailija

djlordi kirjoitti:

noitamillamagia kirjoitti:Joo, ankantekijät 7 maksoi kirjakaupassa vähän päälle 40 euroa.(mun mielestä se on aika paljon)

No kirjakaupathan saavat itse määrätä hinnan tuotteilleen. Aku Ankan kaupassa kyseisen kirjan saa 30 eurolla.

30 eurookin on pahasti yläkanttiin varsinkin kun kyseinen kirja ei ihan uusi enää ole. Itse ostin sen heti kun se ilmestyi 20 eurolla, kun ne oli hetken aikaa alennuksessa suomalaisessa.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Huh huh! Viime viikon akkarin (1/2009) hinta oli päätähuimaava 2,90€. Kuinkahan tavallisen lehden hinta nousee. Hinnan nousu johtuu varmaankin lehden levikistä. Jo vuoden päästä akkarin hinnalla saisi uutukaisen Roope-sedän kaupasta. Jos samaa tahtia jatkuu, niin lopetan kai tilauksen ja ostan akkarini kirppikseltä tai divareista. Ajatella että jo 3 vuoden päästä akkarin hinnalla taskukirjan. Muidenkien ankka -tuotteiden hinnat noudevat pikkuhiljaa. Onneksi sentään vielä Suomessa taskarit maksaa 4,30€ kappaleelta, kun taas Ruotsissa ne maksavat 6,40€ kappaleelta eli 1,10€ enemmän. Toivottavasti ankkojen hinnat eivät enempää nouse. Mitä mieltä olette asiasta?

Juu... olen samaa mieltä. Mutta Ruotsin rahayksikkö on kyllä kruunu eikä euro niin kuin kirjoitit.

Vierailija

Kalliimpi se on varmaan sen takia, kun se on erikoisnumero(tällä kertaa Carl Barksin klassikko kulmikkaat munat ja 52 sivuinen lehti.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti: Ajatella että jo 3 vuoden päästä akkarin hinnalla taskukirjan.

Jos hinnat arviosi mukaan nousevat, niin kyllä sen taskukirjan hintakin nousisi, ehkä johonkin 6-8 euroon jopa. Joten samaan hintaan en usko Aku Ankan hinnan nousevan.

PS. Taskari maksaa nykyään 4,50 euroa, eikä 4,30.

Vierailija

Näinhän on asian laita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat