Joulukalenteriarvonta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Laitoin sinne joka päivä vastauksen ja oon aika pettynyt kun ei lukenut mun nimeä siellä voittajien joukossa.

:(

Kommentit (8)

Vierailija

Off-topicissa vai? Miten sieltä voi mitään löytää sivujakin hurjasti ja posteja 800, on kuin neulan etsintää heinäsuovasta, selkempää on tehdä oma aihe kuitenkin.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Off-topicissa vai? Miten sieltä voi mitään löytää sivujakin hurjasti ja posteja 800, on kuin neulan etsintää heinäsuovasta, selkempää on tehdä oma aihe kuitenkin.

Pitää sen verran olla malttia ja aikaa selata pari kolme sivua taakse päin, ei se niin vaikeata ole. Ja tosiaan tästä aiheesta ei olisi tarvinnut tehdä omaa topiccia, kun Off topicissakin on siitä jo siis paljon puhuttu.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Et ole ainoa joka niihin vastasi joka päivä eikä sille voi mitään vaikka et voittanutkaan, mutta se kuuluu vain elämään aina ei voi voittaa. Minäkin vastasin joka päivä kysymykseen, mutta en voittanut mitään. Onneksi päiväni pelastui kun huomasin voittavani minitaskari 5 viikon vieraassa viikko 52.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Itsekkin osallistuin melkein joka päivä.

Ilmoitettaanko tuloksista missään muualla kuin lehdessä, nimittäin itse lehden tilaamisen lopetin?

Vierailija

Heketti kirjoitti:Itsekkin osallistuin melkein joka päivä. <br />

Ilmoitettaanko tuloksista missään muualla kuin lehdessä, nimittäin itse lehden tilaamisen lopetin?

Jep täällä toimituksen sivuilla näkyy listat.

Vierailija

Oon mäkin voittanut kerran Aku Ankanristikon arvonnassa 2 sarjakuva-albumia,muttei minua ole oikein onni muuten potkinut ;D

Vierailija

Joulukalenteriarvonnasta on puhuttu off-topicissa, niin ei välttämättä uutta topiccia olisi tarvinnut tehdä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat