Tykkäättekö piirtää Aku Ankkoja ja muita Ankkalinnalaisia??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä ainakin! Oon harrastanu sitä jo 10 vuotta:D Ja kohta voittekin varmaan katsoa niitä galleriasta. :D

Kommentit (15)

Vierailija

Itse tein juuri muutama päivä sitten tällaisen keskustelun! Tosin otsikko on vähän hämäävä mutta pitäisi sen vielä olla näkyvillä. Ja miksi pitää aina tehdä samasta asiasta miljoona eri topicia?! Sitä paitsi Henna_Duck, nimimerkkisi on matkittu aivan selvästi!!! Olen piirtänyt monia ankkoja tässä muutama päivä sitten.

Vierailija

Miten niin matkittu?? En oo matkinu mitään mistään. Ja en huomannut.. No en oo ainoo joka tekee samasta asiasta. Ja lukisitko netiketin säännöt ennen kuin alat huutamaan..kiitos.

Mutta asiasta viidenteentoista.. Oon mielestäni aika hyvä piirtään ja laitan mun profiiliin sit linkin sinne galleria-kuvaan.:D

Vierailija

tietty piirrän niitä jatkuvasti joka päivä mutta en ole vielä pistänyt juuri mitään galleriaan odotan tekeväni mestari teoksen joka pääsee parhainpiin!

Vierailija

njaah..ehk tykkäisin jos osaisin..en oo kauheesti kokeillu paitsi kerran ku piti enkun tunnilla tehä sellane esitelmä ni mie tein aku ankasta ja se sen hattu onnistu iha hyvin:D ja oli se muutenki ihan siedettävän näköinen piirustus..

Vierailija

Oon tän topicin tekijä, ja voisitteko kertoo et miten oon muka matkinut jotakin kun pikkurottuska sanoi niin...?

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Ehdottomasti tykkään piirtään ankkoja, kun ei tuo ihmisten piirtely oikein suju...:P Tähän mennessä tosin tullut laitettua vasta yksi galleriaan. Kyseisen töherryksen kanssa tosin tuli hieman kiire jonka vuoksi en ollut siihen oikein tyytyväinen eikä se sitten loppujen lopuksi edes ehtinyt näyttelyyn johon se oli tarkoitettu. Tämän kuun näyttelyyn olisi tarkoitus osallistua mutta tekeillä oleva työ on teillä tietymättömillä kun purukat hieman "järjestelivät" pöytääni...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat