Kuka on nähny kaikki Indiana Jones leffat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka on nähny kaikki Indiana Jones leffat?

Mä ainaki.

Kommentit (13)

Vierailija

Kaikki oon nähny. Munmielestä toka on paras sit eka sitte kolmas sitte vika. Vikassa ne ufot oli vähä liikaa. se oli kyllä iha kiva yllätys että Indyllä on poika.

Vierailija

Mielestäni ykkönen on parhain, 2 ja 3 seuraavaksi, viimeisinkin oli todella hyvä, vaan ei muiden Indyjen tasoisia.

Parhaimpia kohtauksia elokuvahistoriassa:

Taitava miekkamies käsittelee näyttävästi miekkaa, jonka jälkeen väsyneen näköinen Indy ampuu hänet.

Sekin kohtaus oli oikeastaan vahinko, sillä osa aavikolla olleesta kuvausryhmästä, Harrison Ford mukaan lukien, sairastui punatautiin. Oikeasti kohtaus olisi ollut pitkä taistelu miekkamiehen ja Indyn välillä. Ford ei olisi jaksanut kuvata kohtausta ja hän kysyi ohjaaja Spielbergiltä (joka säästyi taudilta, koska söi ainoastaan Briteistä tuotua purkkiruokaa), voisiko hän vain ampua miehen ("Let's just shoot the sucker"). Spielberg, joka näki selvästi Harrisonin tilan, sanoi olevansa samaa mieltä. Ja niin saatiin todella hauska ja legendaarinen kohtaus yhteen parhaimmista elokuvista ikinä.

Kivikuula-ansan sanotaan pohjautuvan Barksin vanhaan Ankka-tarinaan "Sunien seitsemän kaupunkia". Tämä siksi, koska Lucas luki nuorempana Barksin sarjakuvia, ja myönsi haastattelussa monien muidenkin ansojen pohjautuvan useisiin Mestarin tarinoihin.

Vierailija

Kolme ekaa on nähty lukemattomia kertoja, ainakin yli 6 kertaa. Uusimman oon nähnyt 2 kertaa. Paras Indiana Jones on mielestäni Kadonneen Aarteen metsästäjät.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat