seurusteletko??:D

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

seuresteletko?? Meitsi ainakin :)

mutta entäs sä ??

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Pikkutyttö kirjoitti:tinzii kirjoitti:oon samaa mieltä kun adz ja nunokin.mutta muutenkin:T-U-R-H-A!!!TURHA TOPIC!mitä järkee kysellä toisten yksityis asioita!

Olen samaa mieltä! Ei toisten yksityis asiaohin SAA kysellä! Eli TURHA!!!

Anteeksi ::iines::, jos sanoin melko töykeesti. En seurustele vielä mutta ehkä tulevaisuudessa...

Vierailija

tinzii kirjoitti:oon samaa mieltä kun adz ja nunokin.mutta muutenkin:T-U-R-H-A!!!TURHA TOPIC!mitä järkee kysellä toisten yksityis asioita!

Olen samaa mieltä! Ei toisten yksityis asiaohin SAA kysellä! Eli TURHA!!!

Vierailija

En tällä hetkellä. Turha täällä mitää tällästa kysyy...

ku tääl o vaa junnuja. jotkut ylä-aste pojat tääl vaa leijus et on jonku kaa. aika naurettavaa.

Vierailija

tinzii kirjoitti:oon samaa mieltä kun adz ja nunokin.mutta muutenkin:T-U-R-H-A!!!TURHA TOPIC!mitä järkee kysellä toisten yksityis asioita!

Samaa mieltä!!!! Enkä muutenkaan seukkaa!!! >:I

Vierailija

oon samaa mieltä kun adz ja nunokin.mutta muutenkin:T-U-R-H-A!!!TURHA TOPIC!mitä järkee kysellä toisten yksityis asioita!

Vierailija

Henna_Duck kirjoitti: Mutta sit mää jätin sen koska se rupes kaksmieliseks..D:

Olisit varmaan jättänyt minut jo ekana päivänä. :D (Jotkut tajuavat mitä tarkoitan. Jorma ainakin)

Eli en ole ikinä seurustellut.

Vierailija

Mac Ducky jos todella olet sitä mitä sanot niin meitä on kaksi :'D En ole seurustellut...minusta nämä teiniseurustelut on turhia et ollaa viikko ja sit ei taas ollakkaan. Hullujen hommaa!

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:

Henna_Duck kirjoitti: Mutta sit mää jätin sen koska se rupes kaksmieliseks..D:

Olisit varmaan jättänyt minut jo ekana päivänä. :D (Jotkut tajuavat mitä tarkoitan. Jorma ainakin)<br />

Eli en ole ikinä seurustellut.

En ole itsekkään ikinä seurustellut. Reps vaan MaDille;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat