Ankka-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voit kirjoittaa aku ankan sukulaisita - ystävistä.

Okej minä aloitan

Mitä mieltä olette Taikaviitasta?

Minusta hän on rohkea ja pätevä.

Kommentit (7)

Vierailija

Hupsista. Anteeksi että unohdin pistää oman mielipiteeni.

Minusta hän voisi pysyä samana kitupiikkinä.

Vierailija

minun mielestäni hänen pitäisi alkaa kuluttaa, sillä sitten kun roope setä "kuolee" hänen pitäisi antaa rahat akulle eikä siten saisi itse nauttia omista rahoistaan kunnolla. tajuutko mitä mä tarkotan?

Vierailija

Minusta Taikaviitta on yksi Ankkamaailman kivoimmista hahmoista. Taikaviitan taidokkuus on kyllä lähinnä laitteitten ansiota, mutta kyllä Taikaviitan on monta kertaa nähty käyttävän järkeäkin. Akun luonne, tavat ja äly tuntuvat muuttuvan aivan toisenlaisiksi, kun hän astuu Taikaviitan puvun sisään.

Vierailija

akkaridekkari kirjoitti:Minusta Taikaviitta on yksi Ankkamaailman kivoimmista hahmoista. Taikaviitan taidokkuus on kyllä lähinnä laitteitten ansiota, mutta kyllä Taikaviitan on monta kertaa nähty käyttävän järkeäkin. Akun luonne, tavat ja äly tuntuvat muuttuvan aivan toisenlaisiksi, kun hän astuu Taikaviitan puvun sisään.

Veit sanat suustani,akkaridekkari hyvä. En olisi osannut itse sitä paremmin sanoa. Pojot siitä akkaridekkarille.

Vierailija

vaihdetaapas välillä puheenaihetta. Tarvitseeko Roope enemmän rahaa vai pitäisikö hänen alkaa kuluttaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat