musiikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nothing.

Sivut

Kommentit (26)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

:'''DDD Heti kun on hetken pois, menettää kaikenlaista kivaa. Tästä topicin aiheesta en edes sano mitään, senhän kaikki tietävät (tai eivätnäemmä ihan kaikki), mutta mitä muuhun sisältöön tulee.. Tehwin näemmä ehti taas ensin, mutta en voi olla naureskelematta minäkin. Kirjoituksestasi päätellen olet varmasti korkeintaan neljännellä. Olisipa kiva nähdä, kuinka yrittäisit päihittää vaikka Tehwinin, joka mitä oletettavammin kyllä on sinua paitsi tuntuvasti kasvaneempi (hieno sana) myös vahvempi:')) Enkä minäkään ihan onneton ole, vaikkakin melko pienikokoinen, olen nimittäin ex-karateka>: D (Paljastan itsestäni pimeitä puolia.) Ei jestas tätä topiccia. Onneksi kaikki ymmärtänevät, että asiallinen musakeskustelu jatkuu määräämättömän ajan tekemässäni topicissa. Olen niin hyvällä tuulella, että tämä topic lähinnä huvittaa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

_wonderlust_ kirjoitti::'''DDD Heti kun on hetken pois, menettää kaikenlaista kivaa. Tästä topicin aiheesta en edes sano mitään, senhän kaikki tietävät (tai eivätnäemmä ihan kaikki), mutta mitä muuhun sisältöön tulee.. Tehwin näemmä ehti taas ensin, mutta en voi olla naureskelematta minäkin. Kirjoituksestasi päätellen olet varmasti korkeintaan neljännellä. Olisipa kiva nähdä, kuinka yrittäisit päihittää vaikka Tehwinin, joka mitä oletettavammin kyllä on sinua paitsi tuntuvasti kasvaneempi (hieno sana) myös vahvempi:')) Enkä minäkään ihan onneton ole, vaikkakin melko pienikokoinen, olen nimittäin ex-karateka>: D (Paljastan itsestäni pimeitä puolia.) Ei jestas tätä topiccia. Onneksi kaikki ymmärtänevät, että asiallinen musakeskustelu jatkuu määräämättömän ajan tekemässäni topicissa. Olen niin hyvällä tuulella, että tämä topic lähinnä huvittaa.

Sama juttu myös täällä tuon naureskelun suhteen näille "kopio-topiceille"!! Ainoa oikea Musiikki topi on se sinun (Wondyn), mutta muistaakseni tällä hetkellä kaksi ensimmäistä Musa-topiccia sivuja selattaessa ovat niitä "kopioituja"... Ei tämän enempää nyt tähän viestiin.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Huoh, luovutan. Tämä on turha topic, mutta vastataan nyt. Kuuntelen varmaan eniten alternativea. En nyt oikein lempparibändiä ole.

Vierailija

Tää on aika älytöntä! Tän topicin voi kai sit poistaa jos se on niin turha. Ja jos keno don rosa ei huomannu et on muitakin.. Mutta toi on vähä kiusaamista mitä te ootte kirjotellu.. Oikeesti hei ajatelkaa! Kääntäkääpä asia omalle kohalle. Jos olisit tehny topicin etkä tienny et sellanen oli jo, ja sit ruetaan puhumaan tolleen. Mä oon puolueeton. Luulin et täällä on hyvää ja ystävällistä kielenkäyttöö mutta ei näköjään kaikilla. Jotkut ovat kyllä ihan kypsiä puhumaan ystävällisesti. Ja niin olette tekin varmasti, puhuisitte sitten niin! Alkaa vähän ottaa kaaliin tää inhottava "kielenkäyttö". Hei pliide lopettakaa. Mitä haittaa siitä on jos keno don rosa teki uuen musiikki topicin???

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

^Vitsailet varmaan? Mitähän huonoa siinä on, että tekee topicin, jollainen on jo.. Ensinnäkin sivut ovat ihan tukossa, täällä ei kohtalöydä enää omaa ankkaprofiiliaan. Toiseksi keskustelun hajauttamisessa ei ole mitään järkeä. Jos musasta on puhuttu jo kymmeniä sivuja, mitä järkeä olisi kirjoittaa tänne? Paljon parempi (ja oikein) on se, että kaikki musaan liittyvä on yhdessä paikassa.

Toiseksi, kukahan täällä käyttäytyi huonosti.. Kyllä se oli ihan aloittaja, joka provosoivilla uhkailuillaan sai muut käyttäjät varpailleen. Olisiko pitänyt vaan istua turpa tukossa, kun tuolta suunnalta tuleva teksti on tuollaista kuin on? Itse en kyllä tähän pysty, enkä edes halua.

Vierailija

EEMELI1999 kirjoitti:MÄ TYKKÄÄN HEAVYSTÄ JA ROCKISTA MUN LEMPPARIT ON IRON MAIDEN SLIPKNOT JA METALLICA

Eemeli, sulta mä en ole nähnyt yhtään viestiä missä et ole kiusannut capsiä. Ja keno Don Rosa voisit käyttää suomenkielen mukaisesti pisteitä ja isoja kirjaimia.

t. vanha kunnon (6) RELA

Vierailija

Mitähän ajattelin kun kirjoitin tuon aikaisemman viestin.. :)

_wonderlust_ olet kyllä ihan oikeassa. Aloittaja käyttäytyi sanomattoman huonosti. Toivottavasti tämä topic poistetaan. Ja se sinun (Wondy) Musiikki-topic on paljon parempi, laajempi, ja siellä on parempaa kielenkäyttöä. Ei tästä sen enempää.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

keno don rosa kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Wondyn armaassa "Musiikki"-topicissa voi kertoa mielipiteensä kaikenlaisesta musiikista, uusia topicceja tekemättä.

mitä jos et kommentois tänne mulla alkaa meneen hermot sun kanssas

Joo,repes! Voisitko antaa hyvät perustelut, miksi piti tehdä uusi topic musiikista, vaikka sivulla 3 on alkuperäinen laaja musiikkitopic? Eikö sinne voinut kirjoittaa. Jos perustelet hyvin, että tämä on tarpeellinen topic, niin ehkä Salwerkin sen hyväksyy...Ja sinun hermosi palautuvat.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Jaha...Eli hän ei tällä haavaa kykene siihen. Veikkaan, että tämä topic menee poistoon...

Ja anteeksi, että tulin häiritsemään suuren keno don rosan musiikki-topiccia täysin turhilla kommenteillani... ;P

Vierailija

Tsot tsot.. Siihen Wondyn musa topiciin... Ei ois tarttenna tehä uutta, ku vois ihan hyvin käyttää silmiään ja olla valittamasta ''urppaamisesta''. Eli toisin sanoen: TODELLA turha topic......;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat