minkälaisen luonteen edellinen antaa ankkaprofiilin perusteella?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis minkälainen luonne edellisellä on sinun mielestäsi?

(vähän tyhmästi kirjotettu)

Kommentit (6)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Et sitten yhtään katsonut mallia "Minkälaisen luonteen edellinen omaa ankkaprofiilin perusteella?"-topicista, joka oli nostettu juuri ennen kuin teit tämän? Miksei vanha kelvannut?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Et sitten yhtään katsonut mallia "Minkälaisen luonteen edellinen omaa ankkaprofiilin perusteella?"-topicista, joka oli nostettu juuri ennen kuin teit tämän? Miksei vanha kelvannut?

hei salwer,mua ärsyttää kun kaikkia topiceja mainostat kaltoin,jos kerran tiedät millainen on loistava topic,tee sellainen!

Vierailija

Vastaus Salwerin kysymykseen "Miksei vanha kelvannut?": Ehkäpä tämä Simba tahtoo "julkisuutta" sitä kautta, kun on havainnut sen topisin suosituksi, niin ehkä kukaan ei muistaisi sitä enään, ja kaikki kirjoittaisi tähän. Tuo on sitten minun teoriani.

Salwer(-poekka) tuntuu hyvin rennosti ottavalta henkilöltä. Hän omaa jotenkin laiskan ja huvittavan roolin monissa asioissa. Hän on myös hieman salaperäinen, kun ei kerro mitään itsestään. (Ei ikää, ja mitään asuinseutuun viittaavaakaan...)

Sami-96

Vierailija

julkku957, miksi sun pitää olla aina sotkemassa kaikki topicit? Mun mielestä Salwer1st/ on erittäin asiallinen ja mukava tyyppi. Itse sulla ei ole mitään hajua loistavasta topicista, senkin matkija!

Vierailija

Julkku957 kirjoitti:hei salwer,mua ärsyttää kun kaikkia topiceja mainostat kaltoin,jos kerran tiedät millainen on loistava topic,tee sellainen!

Tässä onkin varsin kiintoisa viesti. Salwer tekee ihan oikein, kertoo että tästä ei olisi tarvinnut tehdä topiccia. Minäpä listaan muutamia asioita, MIKSI ET OLISI tehnyt tätä topiccia:

1. Tästä topicista on jo aihe, ja se on ihan tässä foorumi-osion etusivulla! Ette siis voi laittaa syyksi sitä, että et olisi löytänyt ensimmäistä versiota.

2. Miettikääpä, jos jok' ikinen käyttäjä, joka tänne on rekisteröitynyt, tekisi joka aiheesta oman topicin. silloin topicceja tulisi valtaa määrä. Ja sitten täällä henkilöt valittavat sivujen hitaudesta. Se johtuu niistä, ketkä tekevät turhia aiheita.

3. Tässä topicissa on aiheena että pitää kertoa millaisen luonteen edellinen omaa, PROFIILIN perusteella. Miten jostain viestimäärästä, mitaleista, lemmikkistä tai vastaavasta voi sen päätellä? Sitä voi ehkä arvuutella viesteistä mutta...

Ja sitten Simba, huomasit itsekkin, että se oli tyhmästi kirjoitettu. Miksi et sitten miettinyt, miten se kuulostaisi paremmalta. Pitää muistaa, että onnistunut aloitus on puoli topiccia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat