Oletko nähnyt ankka piirtäjiä livenä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko nähnyt ankka piirtäjiä livenä jossain,ja missä?Minä en ole,mutta haluaisin kyllä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen nähnyt nämä: Don Rosan Cittarissa ja tuloksena kaksi nimmaria (toinen on oikeastaan mun veljen). Daan Jippesiltä kaksi nimmaria ja toinen tuli Ankantekijät 1 ja toinen Ankantekijät 10. Freddy Miltonilta 1 nimmari Ankantekijät kirjaan. Nämä minulla on, ja seuraavaksi olisi tavoite saada Bas ja Mau Heymansilta nimmarit jos nämä tulevat Suomeen.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No mä oon nähny Don Rosan viime syksyllä vaim illoin se oli 2008 Itäkeskuksen Citymarketissa ja olin jonon ensimmäinen, olin odottanut siinä vähän päälle 2 ½ tuntii. Sitten olen nähnyt Freddy Miltonin ja Daan Jippesin näin kun he kävivät Suomalaisessa kirja kaupassa, olin jonon kolmas tai neljäs. Sitten olen nähnyt vielä Kari korhosen, Feriolin, Rodriquesin ja Gattonon kun he olivat nimmaroimassa Neljä Mestaria, sain pelkät nimmarit.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkapiirtäjistä on jo keskusteluja, niissä olisi voinut kysyä... Tällainen samanlainen topickin jo oli kyllä... Itse olen nähnyt monia piirtäjiä livenä. Don Rosa: Näin hänet viime syksynä Itäkeskuksessa, tuloksena 11 nimmaria, seitsemään Rosa-kirjaan, kahteen niistä kaksi kappaletta, sekä kahdelle A6-pahville. Ja kaksi piirrosta vielä kirjoihin. Neljä mestaria (Kari K., Ferioli, Rodriques, Gattino): Nuo piirtäjäthän vierailivat Suomessa keväällä uuden kirjansa, nimeltä Neljä Mestaria takia. Olin totta kai paikalla, ja nimmaritkin; Kahteen kirjaan, kumpaankin jokaiselta nimikirjoitus, myös A6-pahvilta löytyy jokaisen nimmaria 2 kappaletta. Daan Jippes: viime vuoden kirjamessuilla tämä henkilö oli juhlistamassa Ankantekijät 10:ntä yhdessä Freddy Miltonin kanssa. Tuloksena olivat nimmari ja kuva Ankantekijät 1:een, nimmari ja kuva Ankantekijät 10:een, ja vielä toiseen Ankantekijät 10:een nimmari. ja totta kai A6-pahviltakin pari löytyy. Freddy Milton: Tämäkin herra oli siis viime vuoden kirjamessuilla nimmaroimassa tätä Ankantekijät 10:ntä. Häneltä; 2 nimmaria ja yksi kuva Ankantekijät 10:een, sekä A6-pahvilta kaksi tai kolme nimmaria. Giorgio Cavazzano: Hän oli 2007 kirjamessuilla, mutta ikävä kyllä ei sattunut Ankantekijät 8:aa mukaan. Nimmari löytyy vain kahdelta A6-pahvilta. Siinä oli, ja löytyyhän minulta Rotankin nimmari, mutta se oli vain nahkakantisessa ja nimmaroidussa Ankantekijät 4:ässä. En siis ole Rotaa tavannut.

Vierailija

Ei kaikki pelkästään pääkaupunki seudulla vieraile. Rosa on ainaki käyny parikin kertaa Veljekset Keskisellä Etelä-Pohjanmaalla.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

En ole nähnyt ketään livenä. Kato eihän ne muualle Suomeen tulekaan, ainoastaan Helsinkiin. No, ei niin väliä, mieluummin luen heidän tuotoksiaan! ;)

Vierailija

Ekana näin Neljä Mestaria, ja nimmarit kaikilta, sitten Don Rosan joka kätteli ja toivotti hyvää jatkoa mainiten nimeni ja tottahan toki nimmareita kahteen Don Rosan kirjaan, myös viime vuoden kirjamessuilla tapasin Milton ynnä Jippesin ja nimmarit Lannistumaton Laivuriin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat