lemmen viemää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kuinka moni teistä tykkää sarjasta nimeltä Lemmen Viemää?

Mä ite tykkään tosi paljon...

...En tiiä oikee oliko ihan paras aihe toi Lemmen Viemää

Kommentit (3)

Vierailija

Voitko kirjottaa vaan lemmen viemää. Aiheesta toi vähän ärsyttää mua kun kukaan ei puhu paljoon muusta kun noista topiceista.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Simba kirjoitti:Voitko kirjottaa vaan lemmen viemää. Aiheesta toi vähän ärsyttää mua kun kukaan ei puhu paljoon muusta kun noista topiceista.

Ei millään pahalla, mutta juuri tuollainen viestien KERJÄÄMINEN omaan topicciin on foorumi-etiketin (ja Tehwinin Ohje-topicin mukaankin) "kielletty".

Se tarkoittaa sitä, että vaikka topic olisi kuinka järkevä, ja siihen ei silti ole kukaan kahdessa tunnissa vastannut, niin EI saa rueta naukumaan, että "Vastatkaa nyt ihmeessä!! Tää on aivan sika hieno ja maailman tarpeellisin topic hei...!!!!!!"

Et sentään sanasta sanaan aivan noin karkeasti kerjännyt, mutta periaate on aivan prikulleen sama. Ei pahalla, mutta niin se vaan foorumeilla on, onhan jo Wondykin siitä saarnannut työksi asti.(Josta kunnia hänelle, mutta myös Tehwinille.)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole katsonut kyseistä sarjaa ikinä, niin en siihen sano mitään. Mutta tähän topicciin sinänsä kuitenkin sanon, että tämäkin kuuluisi EHDOTTOMASTI sinne TV-Topicciin, joka kyllä on olemassa!!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat