kuinka monta kertaa oot osallistunu gallerian näyttelyyn ja kuinka monta kertaa kuvas on päässy näytteille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oon ite osallistunu 3 kertaa ja kuvani on päässy näytteille 1 kerran

Kommentit (12)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Lähetin juuri äsken (2 minuuttia sitten) 2 kuvaa. Ne eivät ole tietenkään ehtinyt vielä päästä näytteille, mutta olen jo saanut galleriamitalin. Niitten pitäisi olla huomenna näyteilllä!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Järkyttävä otsikko, kerta kaikkiaan!! Hohhoi. Aivan oikeastikkin nyt pientä HARKINTAA näiden topiccien teossa!! EI missään nimessä tämmöisiä turhia topicceja. Tästäkin asiasta voisi vallanmainiosti pulista Pulinoiden Off topicissa. Voi voi... Nyt pitää hieman sensuroida tätä valitusta, koska ronsikimmin osaa ja vi kyllä valittaa pari muuta käyttäjää. Ja toivon, että hekin HUOMAUTTAVAT asiasta. Ja tässä huomautuksessahan ei ole tasan tarkkaan mitään väärää tms.

Topiccien tulee olla LAAJA-ALAISIA ja MONIPUOLISIA jne. Tämä ei vaan ole sellainen. Otsikon voi ensinnäkin TIIVISTÄÄ lyhyempään muotoon.

Olen yhdesti osallistunut Galleriaan. Niin ja sitä vielä, että kuten arvata jo saattaakin, niin myös Galleriasta on jo topicceja Pulinoissa pilvin pimein ja kuin hiekkaa saharassa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Otsikko voisi olla: Galleria. Otsikon ei tarvi olla noin pitkä, kaikki selitykset, ohjeet ja muut tulevat ensimmäiseen viestiin ei Otsikkoon. Ja muuten tälläisiä aiheita on jo vaikka kuinka monta (Ei tarvitse suuttua, huomautin vain).

Itse olen osallistunut galleriaan 3 kertaa ja kaikki kolme ovat siellä nyt. Vähän vaaleita ovat.

Vierailija

No niin olen tehnyt tälläisen aiheen jo itsekin. Mutta en ole osallistunut galleriaan vielä kertaakaan, mutta olen piirtänyt aika monta kuvaa jotka aion lähettää.

Vierailija

En ole osallistunut galleriaan,mutta yksi kuva on varmaan menossa sinne päin :) Joten en ole vielä osallistunut,mutta kyllä kai sinne minultakin tulee jotaiN :)

Vierailija

Hui mikä otsikko! En sano mitään koska kaikki sanottava siitä on tullut.

Mutta olen lähettänyt kuusi työtä ja neljä muistaakseni on Galleriassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat