Tämän sivuton paras peli

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Minun mielestäni Tunnista piirtäjä tai Ankallisvisa on parhaat.

Kommentit (11)

Vierailija

Minustahan se paras peli on tietenkin Kuolemattomat kuplat. :D Se on hauska... Varsinkin kun olen siinä hyvä. :D

Vierailija

blondi-96 kirjoitti:En mä parhaasta pelistä tiedä... Ehkä Hessun Hahmovisa. Mutta miks mulla ei meinaa toimii toi ihme postilaskuri, kun oon kirjottanu kyllä muutaman viestin enemmän, kun jotain 6, tai 7.Aika jännä...:/

se on sen takii koska olet kirjottanut pulinoihin ja pulinoista ei viestimäärä nouse. Ja kun"valitit" niin siitä ei viestimäärä noussut vaan koska et kirjottanut pulinoihin (toivottavasti ymmärsit :)) Koulemattomat kuplat taitaa olla parhain :D

Vierailija

Hessun hahmovisa! Karhukoplan Trampoliini puhallus on myös kiva, mut oon aika huono siinä ja häviän usein sen takii että se "pallo" (:D) menee sinne ylös pomppiin niiin kovaa ettei sitä ees nää :D ja sit putoo maahan :D

Vierailija

En mä parhaasta pelistä tiedä... Ehkä Hessun Hahmovisa. Mutta miks mulla ei meinaa toimii toi ihme postilaskuri, kun oon kirjottanu kyllä muutaman viestin enemmän, kun jotain 6, tai 7.Aika jännä...:/

Vierailija

minun mielestä tunnista piirtäjä,hessun mikäse nyt...kuvapähkinä jos se oli se ja sudenpentuarvonimigeneraattori

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat